• sns01
  • sns03
  • sns04
A nostra vacanza CNY principiarà da u 23 di ghjennaghju.à u 13 di ferraghju, sè vo avete qualchì dumanda, lasciate un missaghju, grazie !!!

nutizie

Hè eccitante di trasfurmà in u vostru propiu locu.Ch'ella sia un affittuariu per a prima volta o un affittuariu espertu, sapete chì a sensazione di avè u vostru propiu spaziu di l'uffiziu hè senza paragone.Dopu à a doccia, pudete infine cantà nantu à a cima di i vostri pulmoni, è nimu vi pò disturbà.

In ogni casu, i decorazioni è l'arredamenti ponu esse un pocu scary-in particulare s'ellu ùn avete micca idea di cumu fà u vostru spaziu un HGTV.Ma ùn vi preoccupate, avemu avutu.

Avemu qualchi cunsiglii di decorazione di l'appartamentu, chì definitivamente farà u vostru spaziu da monotonu à fab.A più bona parte ?Quessi sò amichevuli di u budget, facili da implementà, è un pirate appruvatu da u patrone!Nisuna sperienza in u disignu interiore hè necessaria.

SPRUCE UP I TO MURU

 

U vostru muru pare un pocu?Perchè ùn pruvate d'aghjunghje un pocu di culore?In ogni casu, prima di precipità à l'hardware più vicinu è acquistà questi pruvisti di pittura, assicuratevi di verificà u vostru cuntrattu o cercate u permessu di u patrone.

In fatti, certi patroni permettenu à l'inquilini di pitture i so mura, basta ch'elli anu da ripiglià à u culore originale quandu si trasladanu.

Tuttavia, se ùn pudete micca sceglie, pudete sceglie un wallpaper amovibile o una decorazione murale.In verità, perchè ùn pruvate micca di cumminà i dui?Se vulete aghjunghje un pocu di personalità à u vostru spaziu, i wallpapers sò grandi.

 

Se vulete mostrà a vostra cullezzione d'arte o vulete persunalizà u vostru appartamentu, l'arte di u muru hè grande.In fatti, pudete aduprà ganci è cinta per muntà e cose nantu à u muru senza perforazione.

Ma ci hè una cosa da nutà.A capacità di carica di sti arnesi hè limitata, cusì avete da esse sicuru d'assicurà u pesu di l'ughjettu chì deve esse muntatu nantu à u muru.

 

Tuttavia, ùn site micca limitatu à queste opzioni.Pudete pruvà i seguenti altri metudi:

 

Aduprate tagli di carta di rivista è ritratti cum'è decorazioni di u muru.

Aduprate u washi tape per appiccicà nantu à a zona bianca di u muru.

Tuttavia, se ùn vulete micca usà u washi tape, pudete aduprà una cinta ad alta qualità doppia faccia.Pone a cinta nantu à u spinu di u cut è a foto per una stallazione perfetta.

Appendi un arazzo per purtà una atmosfera boema cunfortu à u vostru spaziu.Sarete sorpresu di sapè chì ci sò centinaie di disinni per sceglie!Aduprà cum'è sfondate per mette u divano.

Aduprate decals di muru.Sò faciuli d'applicà è di sguassà, è sò boni!

Sì avete un picculu appartamentu, cunzidira à installà un specchiu per fà u vostru spaziu più luminoso è più grande.

DECORATE, DECORATE E DECORATE

In più di l'aghjunghje pareti, avete ancu cunsiderà a decorazione di i muri stessi.Pruvate cù culori di pittura brillanti è audaci per creà muri d'accentu, o aduprate carta da parati, decorazione di mudelli, o altre tecniche di pittura decorativa per intruduce mudelli.(Pensate à rinfurzà quandu site nantu à u tettu!) Queste decorazioni decorative ponu avè un impattu più grande in un spaziu più chjucu. Quandu pitturate i vostri muri, pudete sceglie i nostri pittori nastri è film di maschera, hè più utile.

Capemu: a decorazione hè una sfida.Hè difficiuli di sapè quale decoru và cù quale mobili, è prima di sapè, tuttu hè caòticu è messy.Per ùn dì, pò esse un pocu caru.

Ma quale hà dettu chì duvete fallu per aghjunghje un pocu di sapori à u vostru spaziu?Tuttu ciò chì avete bisognu hè un pocu di imaginazione è creatività!Eccu alcuni cunsiglii:

· I pianti ùn ponu micca solu campà bè in una certa zona, ma sò ancu purificatori d'aria naturali!Cunsiderate di mette vasi succulenti nantu à a vostra zona di travagliu è a finestra.

·Ci sò buttigli di vinu dispunibuli ?Ùn lanciate ancu !Basta à dà un bonu bagnu, è pudete reutilizà cum'è vasi.

· Ùn avete micca bisognu di cumprà mobili caru.Puntuà u magazinu di l'ughjettu lucali è identificà un mobili unicu.Sì avete a famiglia è l'amichi chì sò disposti à dà u mobili chì ti piace, tantu megliu.Per repainting o rearrangeing uses, sti articuli sò datu una nova vita.

· Aghjunghjite una moquette per fà a vostra zona di vita è di pranzu più accogliente.Fate più populari scegliendu disinni audaci è culuriti.

 

Avete idee di decorazione chì vulete sparte cun noi?Lasciate u vostru cumentu sottu!


Tempu di Postu: 26-Jan-2021