• sns01
  • sns03
  • sns04
A nostra vacanza CNY principiarà da u 23 di ghjennaghju.à u 13 di ferraghju, sè vo avete qualchì dumanda, lasciate un missaghju, grazie !!!

nutizie

  • 1. Chì ghjècinta d'avvertimentu

Cinta d'avvertimentuhè ancu chjamatu cinta d'identificazione,cinta di pavimentu, cinta di riferimentu è cusì.Ucinta d'avvertimentuhè fattu di film PVC cum'è u materiale di basa è rivestitu cù adesivu di gomma sensibile à a pressione.

cinta d'avvertimentu in PVC

  • 2. caratteristiche di u produttu dicinta d'avvertimentu

Ucinta d'avvertimentuhà i vantaghji di l'impermeabilità, a prova di umidità, a resistenza à u clima, a resistenza à a corrosione, l'antistaticu, etc.cinta d'avvertimentuhè adattatu per a prutezzione anti-corrosione di pipelines sotterranei cum'è tubi d'aria, tubi d'acqua è oleoducti.

applicazione di cinta d'avvertimentu in PVC

1. Hà una forte viscosità è pò esse usata in pavimenti di cimentu ordinariu.

2. Comparatu cù pittura nantu à a terra, l'operazione hè più simplice.

3. Ùn solu pò esse usatu in i pavimenti ordinali, a cinta d'avvertimentu pò ancu esse usata in pavimenti di legnu, tile, marmi, pareti è machini (è pittura nantu à u pianu pò esse usata solu in pavimenti ordinali).

 

Cinta d'avvertimentu

  • 3. u campu di applicazione dicinta d'avvertimentu

A cinta stampata in twill pò esse usata per i segni d'avvertimentu in terra, pilastri, edifici, trafficu è altri spazii.

Cinta d'avvertimentu antistaticapò esse usatu per l'avvisu di l'area di u pianu, l'avvertimentu di sigillatura di scatula di imballaggio, l'avvisu di imballaggio di u produttu, ecc. Culore: slogan d'avvertimentu gialli, neri, cinesi è inglesi, a viscosità di a cinta d'avvertimentu hè cola di gomma extra-alta viscosità grassa, cinta d'avvertimentu antistatica A superficia a resistenza hè 107-109 ohms.Ucinta d'avvertimentuhè utilizatu per identificà a zona d'avvertimentu, dividite l'avvertimentu di periculu, marcate a classificazione, etc. Ci sò parechji stili di linee neru, gialli, rossi è bianchi per sceglie;a superficia hè resistente à l'usura è pò sustene i pedali di flussu elevatu;Bona viscosità, certa anti-corrosione, proprietà acidi-base, anti-usura.

Scopu: Paste in terra, muru è macchina per pruibisce, avvistà, ricurdà è enfatizà.

  • 4.l'usu dicinta d'avvertimentu

applicazione di cinta d'avvertimentu in PVC

Quandu ucinta d'avvertimentuhè utilizatu per a divisione di l'area, hè chjamatu scribe tape o area tape;quandu hè usatu cum'è un avvirtimentu, hè chjamatu cinta d'avvertimentu.Ma in fatti tutti dui sò a stessa cosa.Quandu hè utilizatu per a divisione regiunale, ùn ci hè attualmente nisun standard o cunvenzione pertinenti per specificà chì tipu di zona deve esse divisa da quale culore.Verde, giallu, blu è biancu sò cumunimenti usati.Monochrome rossu, Giallu, verde è dui culori rossu-biancu, verde-biancu è giallu-nìuru pò esse usatu cum'è linee d'avvertimentu.Quì, suggerimu di fà una distinzione tràcinta di marcaturaècinta d'avvertimentu.U biancu, u giallu è u verde sò usati per a marcatura;rossu, rossu, biancu, verde, biancu, è giallu è neru sò usati per avvistà.

Quandu ucinta d'avvertimentuveni usatu comu un avvirtimentu, rossu significa pruibizione è prevenzione;lucinta d'avvertimentuhè cumpostu di: strisce rosse è bianche indicanu chì a ghjente hè pruibita di entre in ambienti periculosi;strisce gialli è neri indicanu u significatu di ricurdà à e persone per pagà una attenzione particulari;Strisce alternate verdi è bianche indicanu un ricordu più attraente per e persone.


Tempu di post: 23-ghjugnu-2021