• sns01
  • sns03
  • sns04
A nostra vacanza CNY principiarà da u 23 di ghjennaghju.à u 13 di ferraghju, sè vo avete qualchì dumanda, lasciate un missaghju, grazie !!!

nutizie

I bastoncini di colla hot melt sò u megliu cumpagnu per i pistoli di colla hot melt.Diversi tipi di bastone di cola anu sferenze in u culore, a viscosità, u puntu di fusione, etc. Sti fattori determinanu ancu direttamente l'applicazione di bastone di cola calda.

caratteristica di bastoncini di colla hot melt.

Cos'è l'adesivo hot melt??

L'adesivi hot-melt sò materiali termoplastici cumposti da stabilizzatori, additivi, pigmenti è polimeri.Ùn sò micca tossichi è senza gustu, è sò prudutti chimichi di l'ambiente;adesivi hot-melt sò in forma di pellets adesivi hot-melt, strisce adesive hot-melt, è film hot-melt.

caratteristica di i bastoncini di colla hot melt 1

Vantaghji di u bastone di cola hot melt

  • 1. U bastone di cola di fusione calda hà una veloce di ligame veloce, pò esse usatu per l'applicazione di cola cuntinuu, è sustene u funziunamentu d'alta veloce;
  • 2. U bastone di cola hè in un statu solidu, chì hè cunvenutu per l'imballu è u trasportu;
  • 3. Nisun bisognu di prucessu di siccà, mètudu ligame sèmplice;
  • 4. Hè una chimica ecologica, micca tossica è senza gustu, è ùn pruvucarà micca effetti negativi nantu à u corpu;
  • 5. U pruduttu hà una larga gamma di appiicazioni per risponde à i bisogni di una varietà di industrii è hà una larga putenziale di mercatu;
  • 6. Ùn hè micca faciule di deteriorate è hè cunvenutu per u almacenamentu longu.

Classificazione di u bastone di colla hot melt

culore differente

Domande cumuni nantu à i bastoncini di colla Hot Melt 

Q1: Durante u prucessu di usu di a pistola di cola calda, ci hè una goccia di cola

Ci hè dui motivi principali per l'occurrence di cola di cola: unu hè chì u puntu di fusione di u coloide sceltu stessu hè troppu bassu, pudete pruvà à rimpiazzà u bastone di cola cù un puntu di fusione ligeramente più altu;l'altru hè chì a pistola di cola di fusione calda utilizata ùn hè micca dotata di una valvula di regulazione è a putenza hè troppu alta.Pudete sceglie di utilizà una pistola di cola di fusione calda chì hà una valvula di regulazione o pò aghjustà a temperatura.

Q2: L'adesivo di fusione calda pruduciutu hà una scarsa aderenza è ùn pò micca esse incollatunurmale

In un certu intervallu di temperatura, u statu fisicu di u bastone di cola di fusione calda cambierà cù u cambiamentu di temperatura, cusì a temperatura hè unu di i motivi più cumuni.Dunque, quandu persunalizà u bastone di cola, pudete sceglie secondu l'area di usu è a stagione.Per ottene u megliu effettu di ligame.

Q3: U fenomenu di trafila si verifica durante l'usu

Principalmente affettatu da u tempu di curazione di u bastone di cola calda, hè in realtà a temperatura di a pistola di cola calda scelta;L'utilizatore pò capisce u tempu di curazione quandu sceglie u bastone di cola, è sceglite una pistola di cola termofusibile per l'incollatura, evità in modu efficace u fenomenu di trafilatura.

Q4: Ci sò picculi bolle in a cola calda

Bubbles appariscenu perchè l'alta temperatura di a pistola di cola causa danni à u coloide, a descomposizione è u gasu, risultatu in a generazione di bolle;durante u prucessu di fusione di cola, a temperatura di a pistola di cola deve esse cuntrullata, è l'equipaggiu deve esse puliti regularmente per prevene i dipositi di carbone è evità a temperatura eccessiva di u locu.U colloide hè distruttu.

Se vulete sapè più nantu à i bastoncini di cola, visitate u nostru situ web: http://tapenewera.com/


Tempu di post: Jul-07-2021