• sns01
  • sns03
  • sns04
A nostra vacanza CNY principiarà da u 23 di ghjennaghju.à u 13 di ferraghju, sè vo avete qualchì dumanda, lasciate un missaghju, grazie !!!

nutizie

Parechje persone dumandanu se ucinta adhesivaper migliurà a casa hè amichevuli di l'ambiente, cum'è s'ellu cuntene sustanzi tossichi o s'ellu cuntene formaldehyde, etc. Allora analizzeremu da e materie prime dicinta adhesivaoghje.

Cinta di telahè cumpostu di polietilene è compositu termale di gasa cum'è u materiale di basa, ricopertu da cinta adhesiva sintetica d'alta viscosità.Havi una larga gamma di usi.

Prima di tuttu, u polietilene è a gasa sò i materiali di basacinta di tela.U polietilene hè chjamatu PE.Hè una resina termoplastica ottenuta da a polimerizazione di l'etilene.U polietilene hè inodore, resistente à a temperatura, resistente à l'acidu è l'alkali, è hà una bona stabilità chimica.I sacchetti di plastica cumunimenti usati, i tappi di cuntenituri sigillati per a cucina sò tutti i prudutti di polietilene, è a gasa hè cunnisciuta da tutti.Tuttu u cuttuni hè ecologicu è naturalmente liberu di qualsiasi sustanziu dannosu.Hè una materia prima indispensabile per l'industria di vestiti è tessili.

Dopu, fighjemu un ochju à a cola di ucinta adhesiva. Nastri di telasò classificati in adesivi hot melt è gomma secondu e so proprietà adesive.L'adesivu hot melt hè un tipu d'adesivo plasticu, u so statu fisicu cambierà cù u cambiamentu di temperatura in un certu intervallu di temperatura, ma e so proprietà chimiche restanu invariate, ùn hè micca tossicu è senza gustu, è appartene à un pruduttu chimicu favuritu di l'ambiente.A gomma utilizata in a produzzione di nastri hè in generale di gomma naturale, è a gomma naturale hè principalmente derivata da l'arburi di gomma, per quessa hè ancu micca tossicu è innocu.


Tempu di post: 27-May-2022