• sns01
  • sns03
  • sns04
A nostra vacanza CNY principiarà da u 23 di ghjennaghju.à u 13 di ferraghju, sè vo avete qualchì dumanda, lasciate un missaghju, grazie !!!

nutizie

Cinta di foglia di ramehè una cinta metallica, aduprata principalmente per a schermatura elettromagnetica, schermatura di signali elettrici è schermatura di signali magnetici.A schermatura di u signale elettricu si basa principalmente nantu à l'eccellente conduttività elettrica di u ramu stessu, mentre chì a schermatura magnetica richiede l'adesiva di a cinta di foglia di rame.U materiale conduttivu di a superficia "nichel" pò ghjunghje à u rolu di schermatura magnetica, per quessa hè largamente utilizatu in i telefunini, l'urdinatori notebook è altri prudutti digitale.

Descrizzione di u produttu: A purezza hè più altu di u 99,95%, è a so funzione hè di eliminà l'interferenza elettromagnetica (EMI), isolà u dannu di l'onda elettromagnetica à u corpu umanu, è evite affettà e funzioni per via di tensione è corrente inutili.Inoltre, hà un bonu effettu nantu à a scarica elettrostatica dopu à a terra.Havi una forte adesione è una bona conductività elettrica, è pò esse tagliata in diverse specificazioni secondu i bisogni di i clienti.

Usi: Adatta per tutti i tipi di trasformatori, telefoni cellulari, computer, PDA, PDP, monitor LCD, computer notebook, fotocopiatrici è altri prudutti elettronici induve hè necessariu una schermatura elettromagnetica.

Hè una cinta metallica, chì hè principalmente aduprata per a schermatura elettromagnetica, schermatura di signali elettrici è schermatura di signali magnetici.A schermatura di u signale elettricu si basa principalmente nantu à l'eccellente conduttività elettrica di u ramu stessu, mentre chì a schermatura magnetica richiede u materiale cunduttivu nantu à a superficia adesiva di a cinta di foglia di rame.Nickel" per ghjunghje u rolu di schermatura magnetica, per quessa hè largamente utilizatu in i telefuni mobili, i computer notebook è altri prudutti digitali.A prestazione di ispezione generale di i più cumunimenti utilizatinastri di fogli di ramenantu à u mercatu hè cusì: Materiale: CU 99.98%

 

Basaspessore di materiale: 0.007mm-0.075mm

Spessore adesivo: 0,015 mm ~ 0,04 mm

Composizione colloidale: adesivu ordinariu sensibile à a pressione (non-conductive) è acrilicu conduttivu adesivu sensitivu à a pressione

Forza di sbucciatura: 0,21,5 kgf/25 mm (test di forza di sbucciatura inversa a 180 gradi)

Resistenza à a temperatura -10— 120

Forza di trazione 4.54,8 kg/mm

allungamentu 7%10% MIN

1. E cundizioni di prova sò a temperatura di l'ambienti 25°C è umidità relativa sottu 65°C utilizendu i risultati di l'American ASTMD-1000.

2. Quandu si guarda a merchenzie, mantene a stanza secca è ventilata.U ramu domesticu hè generalmente almacenatu per 6 mesi, è u paese importatore pò almacenà per un tempu più longu è ùn hè micca faciule d'oxidà.

3. U pruduttu hè principarmenti utilizatu per eliminà l'interferenza elettromagnetica (EMI) è isolà u dannu di l'onda elettromagnetica à u corpu umanu.Hè principarmenti usatu in u filu perifericu di l'urdinatore, monitor di l'urdinatore è i fabricatori di trasformatori.

4. A cinta di foglia di rame hè divisa in unilaterale è doppia.A cinta di foglia di rame rivestita di adesiva unilaterale hè divisa in nastri di foglia di rame uniconduttivi è nastri di fogli di rame cunduttivi.;A cinta di foglia di rame duppiu conduttivu si riferisce à a superficia cunduttiva di a cola, è u ramu stessu da l'altra parte hè ancu cunduttivu, per quessa hè chjamatu cunduttivu duppiu o duppiu.Ci sò ancu nastri di foglia di ramu rivestiti cù adesiva doppia faccia chì sò usati per processà materiali compositi più caru cù altri materiali.I fogli di rame rivestiti in adesivo à doppia faccia anu superfici conduttive è non conduttive.à sceglie.


Tempu di pubblicazione: 31-oct-2022