• sns01
  • sns03
  • sns04
A nostra vacanza CNY principiarà da u 23 di ghjennaghju.à u 13 di ferraghju, sè vo avete qualchì dumanda, lasciate un missaghju, grazie !!!

nutizie

1. Panoramica di Adesivi è Tape Plates
In a nostra vita di ogni ghjornu, spessu usemu una varietà di cinta, colla è altri prudutti per postà documenti è articuli di cola.In fatti, in u campu di a pruduzzione, l'adesivi è i nastri sò più utilizati.
A cinta adhesiva hè basatu annantu à materiali cum'è tela, carta è film.A causa di i diversi tipi di adesivi, i nastri adesivi ponu esse divisi in nastri a base d'acqua, nastri basati in oliu, nastri basati in solventi, etc. I primi nastri adesivi ponu esse rintracciati à i prudutti "gesso" usati in a medicina tradiziunale. ma cù u sviluppu cuntinuu di a tecnulugia, l'usi di nastri adesivi si sò sviluppati gradualmente, da a fissazione è a cunnessione di l'articuli à a conduzione, insulating, anti-corrosion, Waterproof è altre funzioni cumposti.A causa di u so rolu insustituibile in a vita di ogni ghjornu è in a produzzione industriale, a cinta adhesiva hè ancu diventata una filiera di prudutti chimichi fini.

E materie prime per a produzzione di adesivi sò principalmente gomma SIS, resina naturale, resina artificiale, oliu naftenicu è altre industrii.Per quessa, l'industrii upstream di l'industria di l'adesivu è di a cinta sò principalmente l'industrii di resina è gomma, è ancu a fabricazione di sustrati cum'è carta, tela è film.industria di preparazione di sustrato.Adesivi è nastri ponu esse aduprati in direzzione civile è industriale.Frà elli, a fine civile include a decorazione architettonica, i bisogni di ogni ghjornu di a casa, etc., è a fine industriale include l'automobile, a fabricazione di cumpunenti elettronici, a custruzione navale, l'aerospaziale è altre industrie.

2. Analisi di a catena industriale
In a vita di ogni ghjornu è in a produzzione industriale, i bisogni fissi di diversi materiali anu da esse realizatu da diversi prudutti adesivi.Dunque, ci sò parechje industrii upstream per adesivi è prudutti di cinta.
In quantu à u sustrato per fà i prudutti di cinta, ci sò parechji sustrati cum'è tela, carta è film per sceglie secondu u pruduttu.
In particulare, e basi di carta includenu principalmente carta texturizzata, carta giapponese, carta kraft è altri sustrati;basi di tela include principalmente cuttuni, fibri sintetici, tessuti non-tessuti, etc.;sustrati di film include principalmente PVC, BOPP, PET è altri sustrati.Inoltre, e materie prime per a fabricazione di i prudutti adesivi sò ancu divisi in gomma SIS, resina naturale, gomma naturale, resina artificiale, oliu naftenicu, etc. Per quessa, u costu di l'adesivi è i prudutti di a cinta hè affettatu da parechji fatturi, cum'è i prezzi di l'oliu. i prezzi di sustrato, a pruduzzione di gomma naturale, i cambiamenti di u scambiu, etc., ma perchè u ciculu di produzzione di nastri adesivi è prudutti di cinta hè di solitu 2-3 mesi, U prezzu di vendita ùn serà micca aghjustatu in ogni mumentu, cusì a fluttuazione di u prezzu di materia prima. avarà un certu impattu nantu à a situazione di pruduzzione è operazione.
Da a perspettiva di u latu civile è di u latu industriale, ci sò ancu assai industrii downstream per adesivi è prudutti di cinta: l'industria civile include principalmente decorazione architettonica, necessità di ogni ghjornu di a casa, imballaggio, assistenza medica, etc.;u latu industriale include principarmenti automobili è cumpunenti ilittronica Manufacturing, shipbuilding, aerospace, etc. Da nutà chì paragunatu cù i veiculi di carburanti tradiziunali, a dumanda di adesivi per i veiculi d'energia nova hè più abbundante, è a dumanda di adesivi d'alta prestazione cum'è a resistenza à a temperatura alta è bassa, a resistenza à l'anziane, a resistenza à a corrosione è a resistenza à l'umidità hè in crescita.Cù u sviluppu di l'ecunumia è l'accelerazione di l'urbanizazione, a vendita di decoru architetturale, i bisogni di a casa di ogni ghjornu, è i prudutti industriali cum'è l'automobile anu da cuntinuà à aumentà, è a dumanda di adesivi è prudutti di cinta crescerà ancu.

3. Tendenza di sviluppu futuru
Attualmente, a Cina hè diventata u più grande pruduttore di cinta di u mondu, ma cù l'ingressu di una grande quantità di capitale, i prudutti di u bassu sò gradualmente saturati è catturati in una feroce cumpetizione.Dunque, migliurà u cuntenutu tecnologicu di i prudutti è rinfurzà l'innuvazione tecnologica è e capacità di R&D di l'imprese hè diventata a direzzione futura di sviluppu di l'industria di adesivi è nastri.À u listessu tempu, cum'è i prudutti chimichi, certi adesivi pruduceranu una alta contaminazione in u prucessu di pruduzzione è usu.U rinfurzà a prutezzione di l'ambiente in u prucessu di produzzione è a produzzione di prudutti favurevuli à l'ambiente sò diventate a chjave per a trasfurmazioni futura di i pruduttori pertinenti.


Postu tempu: Apr-08-2022