• sns01
  • sns03
  • sns04
A nostra vacanza CNY principiarà da u 23 di ghjennaghju.à u 13 di ferraghju, sè vo avete qualchì dumanda, lasciate un missaghju, grazie !!!

nutizie

Cù a migliione di a vita di e persone, i tapes d'imballaggio bopp sò stati integrati in a vita di e persone, è a cumpetizione di u mercatu hè ancu assai feroce, allora cumu pudemu sceglie una bona cinta d'imballaggio trà sti tanti nastri di sigillatura?

In generale, i cunsumatori chì compranu cassette pensanu chì a qualità di e cassette ùn hè nunda più cà u prezzu è a qualità di a sensazione.In fatti, sti dui punti ùn sò micca adattati, è hè faciule per guidà i cunsumatori in malintesi è guidà à cumprà.Pruduttu inferiore.
U prezzu hè equivalenti à mette a ropa di più di deci yuan in a tenda è vende per parechji centu yuan.
A stickiness hè soprattuttu duvuta à a quantità di cola aghjuntu, è in questu casu, a cinta perderà a so stickiness rapidamente, per quessa, hè basicamente inutile dopu a compra.

Allora avà fighjemu un ochju à cumu sceglie a cinta di sigillatura:

1. L'odore, se l'odore hè assai forte è ci hè un odore agru, a retenzioni di sta cinta hè assai povera
2. Fighjate à a luminosità di a film, u culore di a cinta inferjuri serà scuru;
3. A dulcezza di a film nantu à u sensu, a film selezziunata per una bona cinta hè relativamente suave;
4. Fighjate à u culore, u più biancu u culore di a cinta trasparente, i menu impurità seranu aghjuntu à a cinta, è l'adhesiveness normale serà garantitu.
5. Fighjendu u tubu di carta, l'scelta di u tubu di carta grossa hè in generale per ingannà i cunsumatori.In fatti, u diametru internu di u tubu di carta hè un uniforme 7,6 cm;
6. Sicondu a strettezza, a cinta hè rotulata da a macchina, cusì u più strettu l'avvolgimentu, u megliu;


Tempu di post: May-06-2022