• sns01
  • sns03
  • sns04
A nostra vacanza CNY principiarà da u 23 di ghjennaghju.à u 13 di ferraghju, sè vo avete qualchì dumanda, lasciate un missaghju, grazie !!!

nutizie

A cinta di maschera hè principalmente aduprata per i cumpunenti elettronici di condensatori è aduprata per l'imballazione di cinta.Adupratu in cunjunzione cù a cinta di carta kraft, adattatu per a spruzzatura di pittura o altri bordi di pittura cumuni., Dust, spray paint, electroplating shielding, circuit board (PCB) processing, insulation products electrics, transformers, bobines, etc. Resistenza à a temperatura alta, altu insulation, faciuli à strappare, senza abbandunà residu di cola.

nastro di maschera

Precauzioni per l'usu di cinta di maschera:

1. Quandu s'utilice a cinta di maschera, l'aderenza deve esse guardata secca è pulita, altrimenti affettarà l'effettu adesivu di a cinta.
2. Quandu in usu, una certa forza pò esse appiicata per fà a cinta di maschera è l'aderenti uttene una bona cumminazione.
3. Quandu aduprate a cinta di mascheratura, fate attenzione à una certa quantità di tensione è ùn lasciate micca curvarle.Perchè s'è a cinta di maschera ùn hà micca una certa tensione, falla facilmente per attaccà.
4. Quandu s'utilice, ùn aduprate micca a cinta di maschera in combinazioni aleatorii.Perchè ogni tipu di tape masking hà e so caratteristiche sò diffirenti, ci saranu assai fallimenti imprevisti dopu l'usu mistu.
5. In diverse ambienti è diverse stickies, a stessa cinta mostrarà risultati diffirenti.Dunque, se avete bisognu di utilizà assai, pruvate prima di l'usu.
6. Dopu l'usu, a cinta di maschera deve esse sbuchjata u più prestu pussibule per evità a cola residuale.
Shanghai Newera Viscid Products Co., Ltd. hè principalmente impegnata in a produzzione è a vendita di 14 tippi di prudutti adesivi, cum'è a cinta di mascheratura, a cinta trasparente, a cinta di schiuma, a cinta di carta kraft, ecc. Se avete bisognu, sentite liberu di cuntatta ci!U nostru situ web hè cusì: www.tapenewera.com


Tempu di Postu: Apr-15-2021