• sns01
  • sns03
  • sns04
A nostra vacanza CNY principiarà da u 23 di ghjennaghju.à u 13 di ferraghju, sè vo avete qualchì dumanda, lasciate un missaghju, grazie !!!

nutizie

Quandu l'isolamentu suciale hè diventatu parte di u nostru travagliu di ogni ghjornu è hè prubabile di stà per qualchì tempu, simu furzati à ripensà u nostru cuncettu di spaziu persunale è suciale.Avà più chè mai, un adesivo forte, durable è chjaramente visibilecinta di marcatura di u pavimentuhè necessariu per aiutà à marcà i periculi è delimità e zone sicure.

Dunque, i suluzioni adesivi chì anu travagliatu in u mercatu anu fattu una diferenza in u mercatu.Shanghai Newera hà sviluppatu u socinta di marcatura di u pavimentu: cinta d'avvertimentu adesiva rossa è bianca,neru è giallu cinta d'avvertimentu, chì hè assai adattatu per l'identificazione È sigillate luntanu da e zone periculose è sicure è marcate i marciapiedi, rampe, scale è scalini.

 

Quante volte vi hè accadutu di vede una cinta di prudenza appena strappata da induve duverebbe stà ?Appena chjinatu in terra, inutile, perchè u ventu, a piova o solu qualcunu l'hà strappatu.

Caratteristiche dicinta di marcatura di u pavimentusò:

Facile à strappà a manu, senza l'aiutu di un dispenser;

Perfettamente impermeabile, chì a rende ideale ancu per l'applicazioni outdoor;

Capacità di sopra à ogni cundizione climatica, pioggia o sole;

Forte adesivo sia su superfici lisce sia rugose.

 

Applicazioni percinta di marcatura di u pavimentu:

Avà, cunsideremu uni pochi di situazioni di ogni ghjornu chì saranu sempre più accettati in u futuru futuru.

Oghje, a ghjente hà da rispettà un certu livellu di distanza trà l'altri quandu sò in fila sia à l'internu sia fora di ogni locu publicu.Cù a nostra cinta d'avvertimentu di periculu rossu è biancu, saria estremamente faciule di delimità e zoni chì sò 6 piedi l'una di l'altru, in modu chì a ghjente pò capisce facilmente induve stà in fila, senza mette in periculu a salute di l'altri.Ucinta d'avvertimentusi appiccicarà à u pianu, resistendu à a pioggia, u calore è a ghjente chì caminava per tuttu senza alcunu prublema.

 

O, imaginate avè da sanitizà una zona publica, cum'è un ascensore o una scala.I nostricinta di marcatura di pavimentu nera è giallavi aiuterà à delimità l'area in una manera chjara è visibile, ottenendu a ghjente per esse cuscenza di u so circondu, senza avè da preoccupari di a cinta chì cascà, chì avaristi a ghjente cunfundita s'ellu pò passà o micca.I nostricinta d'avvertimentuhè specificamente cuncepitu per aderisce perfettamente à qualsiasi superficia, in modu affidabile.

 Sè site interessatu à a nostra cinta d'avvertimentu, per piacè cuntattateci!Vi spiegheremu tutti i vantaghji di una cinta adesiva per marcatura di pavimenti.


Tempu di Postu: Dec-11-2020