• sns01
  • sns03
  • sns04
A nostra vacanza CNY principiarà da u 23 di ghjennaghju.à u 13 di ferraghju, sè vo avete qualchì dumanda, lasciate un missaghju, grazie !!!

nutizie

Nastri trasparentisò largamente utilizati in u nostru ascensore di ogni ghjornu, cum'è a sigillatura è a fissazione di diverse commodities, a sigillatura è a legame di nastri di schiuma d'alta viscosità.In generale, unastro trasparente bopp, sò i pianti di fabricazione intensivi di travagliu chì sò usati più.

Prima, hè impurtante chì a viscosità hè bona.À questu puntu di viscosità, deve esse nutatu chì ùn pudete micca sentu solu a viscosità di unastro trasparentea manu, perchè a viscosità iniziale di u scotch tape cù impurità hè assai alta quandu ùn ci hè micca volatilizazione.Per quessa, quandu identificà a viscosità di a cinta scotch, appiccicate l'articulu cù a cinta, poi sguassate rapidamente per vede a forza di mantene, è poi toccu cù e vostre mani parechje volte finu à chì a viscosità scende significativamente.

Siconda, verificate se a superficia di a cinta hè liscia è senza arrughe.In generale, i bolle d'aria ponu esse vistu in unastro trasparentechì hè stata appena prodotta, è e bolle d'aria si dissiparanu in fondu dopu esse postu per una settimana.

In novu, fighjate à a durezza di u scotch tape, a capacità di u materiale per assorbe l'energia durante a deformazione plastica è a frattura.U megliu a tenacità, a menu possibilità di frattura fragile, è a durezza di a cinta pò prutege bè i prudutti di imballaggio.


Tempu di Postu: Mar-10-2022