• sns01
  • sns03
  • sns04
A nostra vacanza CNY principiarà da u 23 di ghjennaghju.à u 13 di ferraghju, sè vo avete qualchì dumanda, lasciate un missaghju, grazie !!!

nutizie

Cosa hè a cinta doppia faccia?

 

U scopu principale dinastro a doppia facciahè di appiccicà e superfici (superficie di cuntattu) di dui ogetti inseme, chì ponu esse divisi in fissazione temporale è bonding permanente secondu e esigenze attuali.Nastro a doppia facciahè una cinta adhesiva in forma di rotulu fatta di carta, tela, film, spuma, etc., cum'è u materiale di basa, è poi riveste uniformemente l'adesivo da i dui lati di u materiale di basa sopra citatu.Paper (film di liberazione) hè custituitu di trè parti.Sicondu u sustrato, certi sustrati necessitanu trattamentu di a superficia prima di incolla.

A causa di a scelta larga di sustrati è adesivi è a pussibilità di diverse cumminazzioni, ci sò più tipi dinastri a doppia facciachè altri tipi di nastri.

 

Panoramica di a classificazione è e caratteristiche di a cinta à doppia faccia:

nastro a doppia faccia.

1.PET Nastro bifacciale: una bona resistenza à a temperatura è una forte resistenza à cisura, generalmente resistenza à a temperatura longa 100-125°C, resistenza a temperatura cortu-termine 150-200°C, u spessore hè generalmente 0.048-0.2MM, adattatu per a targhetta, Bonding di LCD, decorazioni è parti decorattivi.

2.Nastro non-tessuto a doppia faccia( nastro bifacciale di carta tissue) : bona viscosità è processability, generalmente resistenza à a temperatura longu di 70-80°C, resistenza a temperatura cortu-termine di 100-120°C, spessore hè in generale 0.08-0.15MM, adattatu per nameplate, plastica Lamination, automobile, telefuninu, apparecchi elettrici, spugna, gomma, signage, prudutti di carta, ghjoculi è altre industrii, l'apparecchi di casa è l'assemblea di pezzi di strumenti elettronichi, lenti di visualizazione.

3. Adesivo a doppia faccia senza sustrato: Ha un eccellente effettu di aderenza, pò prevene a caduta è un eccellente rendimentu impermeabile, bona processabilità, bona resistenza à a temperatura, resistenza à a temperatura di cortu termini di 204-230°C, è resistenza à a temperatura generale à longu andà di 120-145°C , u spessore hè generalmente 0.05-0.13MM, adattatu per l'unione di targhette, pannelli è parti decorattivi.

4. Nastro biadesivo in schiuma: si riferisce à un tipu dinastro a doppia facciafurmata da applicà un forte adesivu acrilicu nantu à i dui lati di u sustrato di schiuma spuma, è poi copre un latu cù carta libera o film di liberazione.Forming paper o film release hè chjamatu sandwichnastro a doppia faccia, è sandwichnastro a doppia facciahè principarmenti aduprata à facilità à punching nastri doppia faccia.A cinta a doppia faccia di schiuma hà e caratteristiche di una forte aderenza, una bona ritenzione, un bonu rendimentu impermeabile, una forte resistenza à a temperatura è una forte prutezzione UV.I sustrati di schiuma di schiuma sò divisi in: schiuma EVA, schiuma PE, schiuma PU, schiuma acrilica è schiuma alta.U sistema di cola hè divisu in: cola d'oliu, sol caldu, gomma è cola acrilica.

5. Film adesivo di fusione calda: hà una bona consistenza, un spessore di ligame uniforme, senza solvente, trasfurmazioni faciule, bona aderenza à parechji ogetti, u grossu hè 0,1 MM, u culore hè trasluzente / ambra, calda temperatura di fusione 116-123..Hè adattatu per l'incollamentu di targhette, plastica è hardware.I boni risultati ponu ancu esse ottenuti da u ligame nantu à superfici irregolari.I cundizioni di bonding iniziale cunsigliati sò: temperatura 132-138, tempu di ligame 1-2 seconde, pressione 10 -20 psi.


Tempu di post: 15-mar-2022