• sns01
  • sns03
  • sns04
A nostra vacanza CNY principiarà da u 23 di ghjennaghju.à u 13 di ferraghju, sè vo avete qualchì dumanda, lasciate un missaghju, grazie !!!

nutizie

Bastoncini di colla hot-meltsò spessu usati in a nostra decorazione industriale.Chì ghjè a so funzione ?Cumu aduprà?Venite à vede

1. Chì hè a funzione dibastone di cola?
U bastone di cola hè un sigillante di silicone vulcanizzatu à temperatura di l'ambienti di a temperatura di l'ambienti cù u gel di silice cum'è a materia prima principale, è dopu aghjunghje colla di muru, colla antiossidante, colla acceleratore, colla crosslinking, etc., è dopu aduprà sintesi di prucessu avanzata un-compunenti temperatura vulcanization vulcanization sealant, bona prestazione anti-invecchiamento è u funziunamentu waterproof, di solitu usatu pi sealing tile di ceramica, vetru, lega d'aluminium, ceramica, mattoni, è altri materiali custruzzione generale, o usatu in qualchi manifattura mobili On u rinforzu.

applicazione di bastoncini di colla hot melt

2. bastone di colaprucessu di pruduzzioni

  • 1. Pisà a materia prima secondu abastone di colarapportu di formula è aghjunghje à u caldu di reazzione.Aumente a temperatura per funnu è mischjà uniformemente.Allora rinfriscà a gomma fusa in u reattore à una certa temperatura è mette in l'extruder running.A velocità di estrusione di l'estrusore pò esse sceltu secondu i diversi tipi di gomma.L'estrusore stringe uadesivo hot meltin u cisterna d'acqua attraversu un foru di estrusione intrappulatu nantu à a testa di estrusione.Uadesivo hot melthè subitu in forma quandu scontra l'acqua di rinfrescante.Ubastone di colahè inizialmente rinfriscata è formata à traversu u primu cisterna d'acqua di rinfrescante è passata à traversu u trattore.In u sicondu cisterna d'acqua di rinfrescante, a mostra di cola hè cumpletamente rinfriscata è formata.A velocità di corsa di u bastone di cola in u cisterna d'acqua hè cuntrullata da a velocità di estrusione di l'extruder, cusì chì a velocità di tiratura di u trattore è l'estrusione A velocità di estrusione di a macchina hè sincronizata.
  • 2. Adjust è cuntrullà u rapportu trà a vitezza di extruding ubastone di cola, a velocità di installazione di rinfrescante, è a velocità di trazione, è dopu u bastone di cola rinfriscata hè tagliatu è imballatu in i prudutti finiti
  • 3. Ubastone di colahè un adesivu solidu fattu di copolimeru di etilene-vinyl acetate (EVA) cum'è u materiale principale, aghjunghjendu un tackifier è altri ingredienti.Hà aderenza rapida.

prucedimentu di u prucessu di colla
3. Cumu aduprà ubastone di cola

 

  • 1. U bastone di cola deve esse usatu in cunghjunzione cù una pistola di cola.Prima, aduprate una pistola di cola calda per cola.
  • 2. Allora mette u bastone di cola in a pistola di fusione calda, inserisce u riscaldamentu elettricu per un tempu.
  • 3. À questu tempu, quandu u grillu hè tiratu, ci sarà cola chì scorri da u musu.
  • 4. Pudemu ancu direttamente brusgià una punta di u bastone di cola cù un liggeru, appricà à u locu induve deve esse incollatu, è aspittà finu à chì a cola diventa solida.I bastoni di cola sò usati per ligà cartoni di carta, artighjanali, fatti a manu, etc., chì sò cunvenuti è faciule d'utilizà, è hè più forte di a cola ordinaria.

Tempu di pubblicazione: 11 settembre 2021