• sns01
  • sns03
  • sns04
A nostra vacanza CNY principiarà da u 23 di ghjennaghju.à u 13 di ferraghju, sè vo avete qualchì dumanda, lasciate un missaghju, grazie !!!

nutizie

Quasi tutti quelli chì li piace à fà l'artighjanu hà unpistola di colla hot melt, chì hè aduprata per incolla diversi materiali fatti a manu.In fatti, in più di esse un adesivu,cola hot melthè sempre assai putente.Dopu, vi presentà 8 usi maravigliosi di a vitaadesivo hot melts, chì pò esse usatu da ogni casa!Raccogliela, mantenela è fighjala lentamente.
1. Quandu si ponenu tappeti, certi tappeti scorri nantu à a terra è ùn sò micca faciuli di riparà.À questu tempu, adupràcola hot meltper disegnà qualchi linea nantu à u spinu di a catifa, è poi l'attrito nantu à u spinu di a catifa aumenterà, è a catifa ùn serà micca faciule per curriri.NS.
2. Certi pirsuni li piace à curriri cù calzini in casa, ma i calzini sò slippery, ècola hot meltnantu à u fondu di i calzini ponu impedisce u slippage.
3. Aduprate un marcatu grossu per imbulighjà una strata di carta grassa nantu à l'avvolgitore di filu, è poi extrude uadesivo hot meltin forma di spirale.Dopu à rinfriscà è siccatu, uttene una cinta cum'è un filu di telefunu, chì hè utilizatu per organizà i fili ghjustu.
4. Valvula d'arrestu d'acqua self-made, se a valvula d'arrestu di l'acqua in a piscina hè inutile, ùn cumprà micca in fretta, basta aduprà un pallone per scaldà a cola, pour ucolla à caldoin u pallone è mette à u drenu mentre hè calda.Allora stringhje a forma di a bocca per furmà una forma di valvula d'arrestu d'acqua, perchè pò esse riutilizata.
5. Frigorifero magnetu, usucola hot meltper disegnà diverse forme chì avete bisognu, è poi appiccà un picculu magnetu nantu à u spinu per fà un magnetu di frigorifero.

bastoncini di colla per magnete di frigorifero
6. Sì parechji cables di dati sò stati utilizati per un bellu pezzu, i pelli d'insulation à i dui estremità sò faciuli di crack.Cuntinuà à usà facia facilmente i fili à l'internu di rompe.Adupràcola hot meltper strincà, è poi pizzicheghja a cola di fusione calda mentre pò ancu esse formata.Pinch the crack part of the package so that you can continu to use it.

Bastoncini di colla hot melt per i cavi di dati

7. Se tenete un animali in casa, pudete adupràcola hot meltnantu à i guanti di plastica, è poi sgrossa l'animali direttamente, assai faciule d'utilizà

8. Pudete ancu fà qualchi decoru o coaster, disegnà i mudelli chì vulete, sparghje a carta grassa, è dopu aduprà a pistola di cola per disegnà i mudelli nantu à a carta grassa.

CONSIGLI PER LA COLLA HOT MELT

Se vulete sapè più nantu à noi, pudete visità u nostru situ web:http:tapenewera.com


Tempu di pubblicazione: 07-oct-2021