• sns01
  • sns03
  • sns04
A nostra vacanza CNY principiarà da u 23 di ghjennaghju.à u 13 di ferraghju, sè vo avete qualchì dumanda, lasciate un missaghju, grazie !!!

nutizie

Quandu si parlaadesivi hot melt, bastoncini di collaè dispensers, a ghjente tendenu à pensà à e so applicazioni artisgianali.Ancu s'è a maiò parte di noi pò esse introduttu à a cola calda durante u prucessu, hè unu di l'adesivi più cumunimenti usati in a fabricazione industriale.Colla termofusibile industrialehè unu di l'adesivi più utilizati in u mercatu.U so tempu d'asciugatura veloce, a flessibilità è a forza facenu una scelta cunsigliata per parechji fabricatori.

1Rilegatura di libri

Comu tutti sapemu,cola hot melthè generalmente usatu per rilegatura di libri.Ci hè parechje manere di ligà a carta è copre inseme, è l'adesivi industriali hot melt sò una scelta eccellente per via di a so rapidità di asciugatura rapida è flessibilità.

 Colla termofusibile per rilegatura di libri

2U travagliu di legnu

L'artighjani è i carpinteri sò spessu in cuntattu cù l'adesivi di fusione calda quandu travaglianu nantu à i prughjetti.Una volta guarita, a forza di ligame di a cola calda industriale supererà i 1 000 liri.Aderisce ancu bè à materiali porosi è non porosi, facendu fàciule à ligà laminati, legnu, chipboard, spuma, fibre di densità media è tessuti.

Questa forza è versatilità facenu l'adesivi hot melt a prima scelta per laminazione di trims, muntature, picculi cuciture è superfici à i mobili.A forza di legame quasi istantanea di l'adesivi hot melt aiuta à aumentà a velocità di produzzione mentre eliminendu viti, cravatte è chiodi inutili.

colla hot melt per u travagliu di legnu

3Imballaggio è sigillatura di cartone alimentari

Dapoi l'anni 1960, l'adesivi hot melt sò stati l'affettu di l'industria di l'imballaggi alimentari.In generale, l'adesivo di fusione calda hè utilizatu per chjude i cartoni grandi è chjuchi è scatuli di pacchi.A cola calda industriale hà una bona aderenza à l'imballu, un cortu tempu di fissazione è una alta resistenza à l'acqua, chì ponu simplificà u prucessu di imballaggio.

 colla termofusible per l'imballu di scatuli alimentari

4Imballaggi alimentari surgelati

Da a tenda à a tavula, u viaghju di l'alimentariu congelatu hè abbastanza difficiule.L'imballu deve esse capace di resistà assai usu è strappi, di solitu dopu à esse pienu, trasportatu, affissatu, è imbottitu in u frigorifero una volta acquistatu.Per assicurà chì l'alimentu ùn hè micca dannatu o deterioratu, l'imballu di l'alimentu congelatu necessita un forte adesivu, è l'adesivo di fusione calda ghjoca un bonu rolu quì.

 applicazione per a colla hot melt

5Sigillate buste, sacchetti è cartone

A forte forza di ligame prodotta da l'adesivu hot melt hè assai adattata per a fissazione di carta, cartone è altri materiali di cellulosa.Ch'ella sia applicata manualmente o aduprendu un sistema di dispensazione di adesivi hot melt, a colla calda furnisce una ritenzione longa è flessibile, chì a rende ideale per l'incollatura di superfici di carta.Per quessa, a fabricazione di buste, cartone ondulatu è sacchetti di carta s'appoghjanu à l'adesivi industriali hot melt.

 colla hot melt per a sigillatura di cartone

6aghjunghje una etichetta

L'applicazione di l'adesivu hot-melt à l'etichette hè assai cumuni in a nostra vita.L'etichette cum'è i buttigli d'acqua minerale sò incollate da adesivo hot-melt.A cola calda industriale hè aduprata per unisce rapidamente filmi di carta à u plasticu.A velocità di asciugatura rapida è u prucessu d'applicazione simplice facenu l'adesivi hot melt adatti per l'applicazione di etichette rapida è economica.

colla termofusible per appiccicà l'etichetta

7Trasportu

A causa di l'alta resistenza à a temperatura di l'adesivi hot melt, l'adesivi hot melt sò ancu implicati in l'industria di l'automobile.I bordi decorativi di l'automobile, i picculi articuli, i superfici di laminati adesivi è altri cumpunenti sò tutti appiicati à l'adesivi hot melt.

 colla hot melt per a vittura

8Cuir è Calzature

L'adesivu hot melt hè ancu largamente utilizatu in l'industria di calzature.Hè principarmenti utilizatu per unisce insoles, fissazione di linguette di scarpi, aderenza di schiuma à l'internu è accessori di ligame à l'esterno di i scarpi.

 colla hot melt per l'industria di i scarpi

9A fabricazione di tessili

In a produzzione di tessuti sintetici, ci hè ancu un locu per l'adesivi di fusione calda, chì sò generalmente usati per polimeru.

Trasfurmà tessili in l'industria è l'automobile, a decorazione di a casa, a moquette è altre applicazioni di fabricazione di tessili.

applicazione di colla hot melt


Tempu di Postu: 16-Jan-2021