• sns01
  • sns03
  • sns04
A nostra vacanza CNY principiarà da u 23 di ghjennaghju.à u 13 di ferraghju, sè vo avete qualchì dumanda, lasciate un missaghju, grazie !!!

nutizie

Parechje parte in a fabricazione di u solar fotovoltaicu necessitanu cinta.Da u ligame di u quadru di u modulu solare fotovoltaicu, a fissazione di u supportu à u spinu di u modulu, a prutezzione permanente di u bordu, a fissazione è l'arrangiamentu di a cellula solare, a fissazione di u cablaggio di a scatula di junction. a fissazione di a scatula di junction, a fissazione è l'insulazione di a barra di bus, a schermatura di u piombu cunduttivu, u foru di schermatura temporale, etc., Tutti applicanu una varietà di diversi prudutti di cinta.

PerCullatura di u quadru solare

Nastro di schiuma PE per l'incollatura di u quadru solare

 

A cinta di schiuma PE bifacciale hè a chjave per ottene un rendimentu di legame di alta qualità è affidabile.U sustrato di schiuma PE equilibra idealmente un altu cumplimentu è una alta forza di cohesion.L'adesivo acrilicu ottimizatu pò unisce fermamente a maiò parte di i backplanes è hè faciule d'applicà.

Ubligatoriucinta: cinta di schiuma PE

  • Fixazione sicura è stabile di u quadru;
  • Nisuna deformazione, evite l'interruzione di u travagliu o rilavorazione;
  •  Anti-UV, waterproof, anti-aging, resistenza à u clima;

Fixation du support à l'arrière du module

Fixazione di u bracket

Hè una suluzione di fissazione affidabile è permanente per a fissazione di u bracket in u spinu di u modulu, u condensatore è l'heliostat.Nisun tempu di curazione necessariu, installazione più veloce.

Ubligatoriucinta: cinta nera di schiuma PE

Ambiente di travagliu pulitu, applicazione còmuda, legame veloce, senza secca o cura, prucessu di produzzione affidabile è efficiente

Prutezzione permanente di u bordu

Prutezzione permanente di u bordu

Moduli PV frameless cù backplanes di vetru sò un novu pruduttu attraente;in ogni modu, i bordi di vetru sò facilmente dannighjati durante a produzzione, u trasportu è a stallazione.

A cinta di prutezzione di u bordu face chì u modulu fotovoltaicu senza frameless hà una bella apparenza, riduce a rata di danni di u modulu, sigilla, è impedisce a filtrazione d'acqua o delaminazione.

Ubligatoriunastro: nastro unilaterale nero opaco (PET)

Fixazione è arrangiamentu di e cellule

Fixazione è arrangiamentu di e cellule

Duranti u prucessu di laminazione, i celluli deve esse manteni fissi, è l'arnesi di cablaggio deve esse ben disposti.Siccomu u pruduttu ferma in u modulu PV, deve avè boni proprietà anti-aging è anti-ultraviolet.

Duranti u prucessu di laminazione, mantene a pusizioni trà e cellule solari;Fix è insulate a cinta solare in u modulu di film sottile.

Ubligatoriucinta: cinta PET

A scatula di junction hè stallata è fissata

A scatula di junction hè stallata è fissata

Aduprate a schiuma PE per a fissazione immediata quandu a scatula di junction hè stallata, migliurà a sicurezza di u prucessu è a qualità di ligame.Risolvi u prublema di i prublemi di qualità causati da u tempu di guariscenza quandu a scatula di junction hè sigillata cù gel di silice, cum'è u spustamentu di a scatula di junction o un prucessu di cura insufficiente.Inoltre, a cinta di schiuma hè resistente à i raggi UV, resistente à u clima, liscia è bella.

Ubligatoriucinta: cinta di schiuma PE

 

Shanghai Newera Viscid Product Co., Ltd hè specializatu in nastri adesivi per 30 anni, chì copre 14 tipi di nastri adesivi, quì hè u nostru situ web: http://www.tapenewera.com

Benvenuti à cuntattateci!


Tempu di Postu: Apr-27-2021