• sns01
  • sns03
  • sns04
A nostra vacanza CNY principiarà da u 23 di ghjennaghju.à u 13 di ferraghju, sè vo avete qualchì dumanda, lasciate un missaghju, grazie !!!

nutizie

A cinta in fibra di vetro hè una cinta aduprata per l'operazione di strapping, imballaggio è fissazione media è pesante.Di solitu cuntene 3 cumpunenti diffirenti: film BOPP, fibra di vetru è adesivu hot melt.

A cinta in fibra di vetro hè aduprata apposta per imballà scatuli di cartone pisanti, unisce articuli pisanti inseme, pallets chì sò difficiuli di riparà, è applicazioni di rinforzu generale in i campi industriali è cunsumatori.

Pigliate una mostra à: https://www.tapenewera.com/auto-adhesive-fiberglass-mesh-fabric-product/

3         2

 

Sicondu u pesu è a dimensione di l'ughjettu per esse bundle, diverse nastri di fibra di vetro sò necessarii.In più di a fibra di vetru di maglia cumunimenti usata è di a fibra di vetru di striscia, furnimu ancu una cinta di fibra di vetru bifacciale.

A cinta di tela hè cumpostu di i seguenti materiali: PE (polietilene) rivestimentu di tela sintetica laminata, adesivo hot melt.

A cinta di tela hè impermeabile, resistente à a temperatura è faciule da strappare, adatta per l'usu interni è esterni.

Hè una cinta multifunzionale d'altu rendiment adattata per u mantenimentu di ogni ghjornu è l'attività chì utilizanu diversi materiali è superfici.Pò esse usatu per imballaggio, rilegatura, fissazione, splicing, tabulazione è strapping.

Pigliate un campione à:https://www.tapenewera.com/duct-tape-series/

8

Comu pudete vede, Shanghai Newera risponde à tutti i vostri bisogni.Sè vo vulete sigillà scatuli assai pisanti, riparà tubi o riparà pallets, pudemu furnisce a cinta più adatta.Dunque, rispondi à a prima quistione: quale hè curretta?Ebbè, tecnicamente, a risposta serà: Tutti dui dependenu di l'applicazione.

Sè ùn site micca sicuru è vulete sapè a cinta di filamentu VS a cinta, per piacè cuntattateci!Semu felici di mostrà quale cinta hè megliu per i vostri bisogni.

 


Tempu di post: 26-novembre-2020