• sns01
  • sns03
  • sns04
A nostra vacanza CNY principiarà da u 23 di ghjennaghju.à u 13 di ferraghju, sè vo avete qualchì dumanda, lasciate un missaghju, grazie !!!

nutizie

A COSA SONO UTILIZZATI L'ADESIVI HOT MELT?

L'adesivu hot melt, cunnisciutu ancu com'è "cola calda", hè un termoplasticu (un materiale chì hè solidu in cundizioni normali è pò esse moldable o moldable under heating).Queste caratteristiche facenu una scelta populari in i prudutti.Pò ligà materiali rapidamente è fermamente, ancu materiali di diverse altezze.L'adesivi hot melt sò cumunimenti usati in una larga gamma di prudutti industriali è di cunsumu, cumpresu largamente usati per sigillare scatuli di cartone è di fibra, assemblendu ghjoculi di plastica per i zitelli, etc., è ancu per a fabricazione di cumpunenti elettronichi delicati.A pistola di spruzzo di fusione calda pò esse una bocca persunalizatu cuncepitu per a fabbrica, o una pistola di cola di fusione calda per l'arti è l'artighjani simplici preparati per i zitelli di a scola.

CHE VANTAGGI DI L'ADESIVI HOT MELT?

L'eccellente moldabilità di u plasticu fusu u face assai adattatu per u riempimentu di spazii è flessibile per l'usu.Hanu una vita di conservazione longa è stabile è sò rispunsevuli di l'ambienti, senza scorrimentu chimicu tossicu o vaporizazione.Ùn si debilitaranu micca quandu sò esposti à un ambiente umitu.Sò ideali per un ligame strettu di duie superfici non porose.

Questu significa chì a cola calda diventa viscosa è plastica à temperature elevate è si solidifica di novu quandu si raffredda, liendu cusì l'articuli inseme à una velocità di polimerizazione alta.

A QUALI SUPERFICIE A COLLA CALDA NON SI APLICA ?

A cola calda ùn aderisce micca à superfici assai lisce, cum'è metalli, silicone, vinile, cera o superfici umide grasse.

Chì pò esse ligatu bè cù a cola calda?

A cola calda pò esse ideale per superfici rugose o più porose, perchè a cola serà capace di chjappà i picculi spazii è si unisce à a superficia in modu più efficace quandu cura.

a superficia di l'assive hot melt utilizatu
ALTRI FATTORI PER A FORZA DI LEGATURA DI COLLA CALDA

I dui fatturi esterni più impurtanti per cunsiderà quandu si usa cola calda sò a temperatura è u pesu.

I coli caldi ùn sò micca ideali in ambienti d'alta temperatura o friddi.Ùn ponu esse tenuti bè sottu un calore estremamente altu.Sò faciuli di funnu è perde a forma è a forza di ligame.In particulare perchè a cola calda si romperà in u clima fretu.Questa temperatura di rottura pò dipende da a cola calda specifica chì site aduprate, per quessa, vale a pena verificà prima di l'usu.

A cola calda hè raramente usata per applicazioni d'alta resistenza.U pesu esattu chì pò manighjà dipende di i materiali è a cola utilizata.


Tempu di post: 19-May-2021