• sns01
  • sns03
  • sns04
A nostra vacanza CNY principiarà da u 23 di ghjennaghju.à u 13 di ferraghju, sè vo avete qualchì dumanda, lasciate un missaghju, grazie !!!

nutizie

Ruban ad alta temperatura PETfilm protettivu hè ancu cumunimenti chjamatu film protettivu di cinta.

U campu di applicazione diRuban ad alta temperatura PETA film protettiva hè stata gradualmente rimpiazzata da una film protettiva di cinta di materiale altu, ma ci sò ancu campi speciali chì utilizanu film protettivu di cinta differente daRuban ad alta temperatura PETfilm protettivu è film protettivu di cinta d'alta temperatura.A causa di e caratteristiche di a temperatura alta, più è più U campu usa una film protettiva di cinta d'alta temperatura.

URuban ad alta temperatura PETU film protettivu hè ricopertu di gomma acrilica da i dui lati di u PET.U culore di u film protettivu di a cinta hè in generale trasparente è neru.A specificazione di spessore cumuni hè: 0.05-0.2MM, cù una bona stabilità dimensionale, stabilità termica è stabilità chimica.Bona appiccicosità è appiccicità, fustellatura faciule, bona viscosità per i plastichi, gomma, targhette, adattatu per un intervallu di temperatura più largu è ambienti duri, resistenza à a temperatura à longu andà finu à 100-120 ° C, resistenza à a temperatura corta finu à 140. -200 °C °C.

cinta PET à alta temperatura

Ruban ad alta temperatura PETU film protettivu hè principarmenti utilizatu per u trattamentu di a superficia è a prutezzione di a schermatura, l'electroplating, l'elettroforesi, u revestimentu di temperatura ultra-alta, u revestimentu in polvere è l'usu di l'elettrodu terminale di cumpunenti chip in operazioni ambientali à alta temperatura.A film protettiva di cinta ad alta temperatura in PET hà una eccellente resistenza à a temperatura alta, alta aderenza, repeelability, resistenza à i solventi è altre proprietà.

Campu d'applicazione di film protettivu di cinta PET à alta temperatura

1. Hè adattatu per a prutezzione di a polvera d'alta temperatura uncoated è di e superfici di metallu uncoated, cum'è i casi di l'urdinatore è l'armarii.
2. Ruban ad alta temperatura PETU film protettivu hè ancu adattatu per a prutezzione di schermu è l'insulazione durante u revestimentu à alta temperatura di i prudutti elettronici, l'industria automobilistica, u revestimentu è altri prudutti.
3. Hè adupratu per a fissazione di circuiti stampati, cumpunenti elettronichi, resistori è condensatori in a pruduzzione è a schermatura di i dita d'oru in l'immersione di u circuitu di PCB, l'immersione di a suluzione di l'electroplating è a prevenzione di a contaminazione, è a prutezzione di schermatura d'oru di circuiti stampati.
4. L'apparecchi di casa, i machini, l'elettronica è l'altri industrii necessitanu un revestimentu d'alta temperatura è una prutezzione di rivestimentu, è uPET cinta ad alta temperaturafilm prutittivu ghjoca u rolu di ubligatoriu high-temperature ubligatoriu è fixing.
5. Ruban ad alta temperatura PETU film protettivu pò ancu esse usatu per i giunti di liberazione di muffa.


Tempu di post: 17-ghjugnu-2022