• sns01
  • sns03
  • sns04
A nostra vacanza CNY principiarà da u 23 di ghjennaghju.à u 13 di ferraghju, sè vo avete qualchì dumanda, lasciate un missaghju, grazie !!!

nutizie

Cum'è unu di l'arnesi per a bellezza di tile,nastro di mascherahè più impurtante di ciò chì pensate.Ma ci sò sempre parechje persone chì ùn sanu miccanastro di mascherahè è chì face?Tutti quelli chì a sà pensanu chìnastro di mascherahè fastidiosa, ma in fattu, hè più còmuda è risparmiu di travagliu chè micca attaccà, è l'effettu hè assai oltre a vostra imaginazione.

nastro di maschera coloratu

Nastro di mascherahè un tipu di carta di decoru è spraying, chì hè largamente utilizatu in a decorazione di l'internu, a pittura spray di l'apparecchi domestici è a spraying di vitture di lussu high-end.A so funzione di separazione di u culore hà cunfini chjaru è brillanti, è hà ancu a funzione di l'arti di l'arcu, chì porta una nova rivoluzione tecnologica à l'industria di decorazione è spraying, è face l'industria brilla cù una nova vitalità.

Perchè a cinta di maschera pò aderisce à e cose?

Di sicuru, hè perchè hè cupertu cù una capa di adesivu nantu à a so superficia!I primi adesivi venenu da animali è piante.In u XIXmu seculu, a gomma era l'ingredientu primariu di l'adesivi;è i tempi muderni sò largamente utilizati diversi polimeri.L'adesivi ponu aderisce à e cose per via di a furmazione di ligami trà e so molécule è e molécule di l'uggetti per esse cunnessi, chì ponu unisce fermamente e molécule.A cumpusizioni di l'adesivu hà parechji polimeri secondu diverse marche è varietà.
Perchè avemu da appiccà a cinta di maschera in a custruzzione?
1. Hè cunvenutu per urganizà, risparmia tempu è sforzu.Avà ci hè un metudu di custruzzione per belli cuciture, chì hè di cera à i dui lati di u spaziu di tile è poi fà belle cuciture.Dopu chì u ghjornu dopu hè seccu, mandate i travagliadori à a porta per pulisce cù una pala.A pre-cera deve esse uniforme, troppu poca cera pruvucarà u materiale restante in i dui lati per esse shoveled;troppu cera penetrerà in a cucitura di tile, chì riducerà a viscosità di u bellu materiale di cucitura, chì facilmente portarà à caduta è ritravagliu novu.
Attaccà a carta texturizzata ùn hà micca bisognu di cunsiderà se l'epilazione hè uniforme, ùn deve micca preoccupatu di l'oliu di cera chì scorri in u spaziu, è pò isolà efficacemente u fangu di ceramica restante da i tile.Dopu à a custruzzione, strappallu direttamente, è a custruzzione pò esse facilmente finita, è u ghjornu dopu ùn deve esse Mandate i travagliadori per pulizziari dinò.
2. Ùn ci hè micca bisognu di una pala, è hè necessariu di pulizziari u materiale restante senza ferisce i tile.Se a cera hè irregulare, u materiale di cucitura bella restante ùn hè micca faciule da pulisce.A pala stessu hè un ughjettu affilatu, ancu s'ellu hè pocu mossu, Lascià graffii nantu à i tile, è ancu in l'industria di a cucitura di bellezza, ci sò spessu casi di scratch significativamente i tile per cumpensà u pruprietariu.Oghje, in a dicurazione di a casa, i pruprietarii spessu sceglienu mattoni antichi cù superfici irregolari.Hè troppu risicu per aduprà una pala per pulizziari.Se a custruzzione ùn hè micca fatta in vain, i salarii ùn saranu micca restituiti, è i pruprietarii anu da esse cumpensu.

 

Unastro di mascherahà e caratteristiche di esse morbidu è cumpletu, faciule da strappare è strappatu senza lascià alcun residuu adesivo.Pò esse appiccicatu à ogni tipu di tile è pò esse facilmente sguassatu dopu a custruzzione senza danni à i tile.
3. A viscosità di u fangu di ceramica hè troppu forte, è a so viscosità è u gradu di cunsulidazione supera assai quella di e articuli di bellezza ordinarie è di porcellana.Quandu u fangu di ceramica hè seccu nantu à i tile, serà integratu cù e tile per evità residui nantu à a riva di u spaziu.Sticking paper textured hè a megliu scelta.
Certi belli prudutti di cucitura ponu esse facilmente shoveled da una pala dopu à l'asciugatura, chì pò significà solu chì a so aderenza è a fermezza sò mancanti, a so vita di serviziu hè corta, è ancu qualchi belli cuciture fatti di merchenzie shoddy cheap, una fine di u spaziu di tile.S'ellu si casca, pudete tirà tuttu u pezzu.L'usu di tali prudutti low-end per una bella custruzzione di cucitura porta à prublemi in a decorazione di a casa, è i pruprietarii spessu culpiscenu a squadra di custruzzione è smash the own signboard di a squadra di custruzzione.
4. Conducente à a custruzzione, più prufessiunale Dopu à a custruzzione, strappate u tape masking, u bordu di u fangu di ceramica hè liscia è liscia, u sensu di a linea hè più forte, è l'efficienza di a custruzzione hè alta.Strappate a cinta di maschera u ghjornu di a custruzzione, in modu chì nisun materiale residuale disordinatu ùn sarà lasciatu.Mantene u situ pulito è in ordine pò dimustrà megliu e cumpetenze, a prufessionalità è u serviziu attente di e truppe di custruzzione, è hè più faciule per guadagnà u favore è l'elogi di i pruprietarii.
Nastro di mascherahè un passu indispensabile in a custruzzione di articuli di bellezza di fangu di ceramica cù una viscosità megliu, chì ùn solu risparmià u tempu è u sforzu, ma assicura ancu l'effettu prima è dopu a custruzzione.Cume u mercatu di bellezza di piastrelle di ceramica diventa più formalizatu è prufessiunale, a cucitura di bellezza di fangu di ceramicanastro di mascherahè diventatu u mainstream di u mercatu di costura di bellezza mid-high-end.Ciò chì i clienti volenu ùn hè micca un prezzu bassu, ma un rendimentu altu costu, cù cinta di maschera.A bella cucitura di argilla ceramica face chì i clienti sentenu chì i soldi "vale a pena", è chì i soldi deve esse spentu, disposti à gastru, è felice di gastru.


Tempu di Postu: Apr-22-2022