• sns01
  • sns03
  • sns04
A nostra vacanza CNY principiarà da u 23 di ghjennaghju.à u 13 di ferraghju, sè vo avete qualchì dumanda, lasciate un missaghju, grazie !!!

nutizie

Pudemu aduprà u washi tape ordinariu per i seguenti scopi:

1. Schedule planning/memo stickers
Washi tape pò esse scrittu è incollatu ripetutamente.Pudete fà un bonu usu di sta funzione per pianificà a vostra pianificazione, in modu chì u vostru schedariu di ogni ghjornu pò esse vistu in un sguardu è à u stessu tempu pienu di divertimentu.Ùn hè micca una bona idea ?

2. DIY wallpaper / picture frame
Si lamenta sempre di i muri monotoni in a vostra casa?A cinta pò ghjucà qualsiasi trucchi, strappala in ogni mumentu quandu ùn ti piace micca, pudete ancu appiccà e foto chì ti piace nantu à u muru, appiccà un quadru di foto cù l'adesivi, è lasciate i zitelli fà, hè un assai piacè.

3. Imballaggio di rigalu
Vergogna di caccià u rigalu direttamente?Allora imballate.Ci sò tutti i tipi di nastri.Pudete imballà cum'è vo vulete.Forsi pudete ghjucà una piccula sorpresa, scrivite una linea o duie nantu à a cinta, è aspettate a so scuperta serendipitosa.

4. U ghjacciu nantu à a torta
Qualchese in a casa, sempre chì ti piace, pò esse repackaged per sorprenderà a famiglia è aghjunghje assai spezia à a vita.

5. Etichetta stickers
Ci hè parechje cose chì ùn possu micca truvà, è ùn possu micca dì a diferenza.Per evitari di situazione simili da accadutu di novu, l'aghju marcatu, è a mo mamma ùn hà più da preoccupari di a mo amnesia.

U washi tape stampatu hè ancu assai utile:

Pudete aduprà per fà ogni tipu di belli ornamenti decorattivi, è pudete ancu decorate a vostra propria stanza bè per fà più bella.

1. Paste lu in cartone, tagliate in diverse forme geomètrica, è appiccà nantu à i pianti verdi in casa per fà menu monotonu.

   

2. Aduprate a cinta di bassa saturazione per fà fiori simplici, è poi inquadrate è appiccà à u muru.Hè assai salatu, cum'è una brisa fresca, è a stanza hè piena di freschezza.

   

3. decorate a vostra tazza di tè

In l'estiu, andemu à gulp water.Avemu vistu troppu tazzi d'acqua trasparenti.Hè megliu fà fà una tazza d'acqua propria.Solu bisognu di uni pochi di stickers, è a tazza d'acqua monotona hè piena di interessu di u zitellu.

  


Tempu di Post: 12-May-2022