• sns01
  • sns03
  • sns04
A nostra vacanza CNY principiarà da u 23 di ghjennaghju.à u 13 di ferraghju, sè vo avete qualchì dumanda, lasciate un missaghju, grazie !!!

nutizie

Cinta di telahè una cinta di polietilene robusta è versatile d'alta prestazione, rinfurzata cù una gasa.Hè impermeabile, faciule da strappare, è assai adattatu per diverse applicazioni domestiche interni è esterni.Per ogni emergenza di riparazione di casa, questu hè a cinta chì tutti duveranu sempre uttene.Tuttavia, in più di riparà i tubi d'acqua danneggiati o l'aspiratori danneggiati,Cinta di tela (duct).pò fà di più.Cù a so versatilità, forte aderenza è alta resistenza à a trazione,Cinta di tela (duct).pò esse usatu in parechje altre manere intelligenti è novi chì ùn avete mai imaginatu.

cinta adhesiva stampata

Cumu fà un prughjettu di cinta DIY? Eccu alcuni prughjetti interessanti di cinta DIY chì qualchissia pò adupràCinta di tela (duct).da fà in casa:

1Fate una amaca

Sembra pazzu, iè.Pudete adupràCinta di tela (duct).per fà una amaca abbastanza forte per accoglie l'adulti.Basta à pusà e strisce di a cinta verticalmente è nantu à l'altru per creà una griglia.Pudete stile è persunalizà cù diversi culori di cinta, è perchè uCinta di tela (duct).hè impermeabile, pudete ancu mette l'amaca fora.Accessoriu simplice è economicu per applicazioni interni è esterni.

applicazione di duct tape

2Per a decorazione di u muru

Cinta stampata di tela (duct).pò esse usatu per fà cornici è pareti di foto.U prublema più grande cù l'incollazione di e foto nantu à u muru hè chì cascarà cù cola o cinta à doppia faccia, è hè tediosa è antiestetica.Adupràcinta di tela di culorecum'è un quadru di foto, appiccicate i quattru anguli di a foto fermamente, a cinta diventa direttamente un quadru di foto, facendu a stanza più bella è còmoda.

cinta adhesiva per a decorazione 2

3Decorazione di scatuli di carta, piante in vasi, libri

Pudemu sceglie una varietà di culori è mudelli diffirentiCinta di tela (duct).per vari artisgiani creativi DIY, è fà cose creativi secondu e nostre idee.

 nastro stampatu per u bricolage

4Fate a cintura di Duct-Tape

Pudete sceglie diverseculori Cinta di tela (duct).per fà diverse stili di cinture secondu a vostra propria estetica.

 nastro stampatu per fà a cintura

5Fà i fiori fatti a manu

Pudemu adupràCinta di tela (duct).per decorate a nostra stanza.In più di decoru i muri, pudemu ancu fà un pocu artighjanali.Tuttu ciò chì avemu bisognu hè una matita, acinta adhesiva culurataè una buttiglia viota pulita.Pudete sceglie uni pochi di tipi dicinta di telati piace è appiccicà intornu à a buttiglia per fà un bellu vasu.Allora sceglite uni pochinastri culuriti.Dopu a plegazione, imbulighjate u lapis circa uni pochi di volte per fà una bella fiore.finitu.Questu pò avè un bonu effettu decorativu.

cinta adhesiva per fà i fiori fatti a manu

A nostra cumpagnia pò furnisce ogni tipu di nastri chì vulete, fustellatura, campioni persunalizati, disegni persunalizati, finu à chì vulete, pudemu fà.


Tempu di pubblicazione: 11-Jan-2021