• sns01
  • sns03
  • sns04
A nostra vacanza CNY principiarà da u 23 di ghjennaghju.à u 13 di ferraghju, sè vo avete qualchì dumanda, lasciate un missaghju, grazie !!!

nutizie

A cinta di tela duct hè ancu chjamata tape tape.Hè basatu annantu à una tela faciule à strappare è hà e funzioni di resistenza à a trazione, resistenza à u grassu, resistenza à l'anziane, resistenza à a temperatura, resistenza à l'acqua è resistenza à a corrosione.

A cinta ad alta viscosità, a cinta adhesiva pò esse usata in grandi mostre, tappe di spettaculu di matrimoniu, tubi rotti è marcature di pavimentu.Inoltre, a cinta adhesiva hà ancu assai usi maravigliosi in a vita di ogni ghjornu.
faccia per sapè.
E caratteristiche è l'usi di a cinta di tela

U duct tape hè basatu annantu à un compostu termale di polietilene è fibra di gasa facile à lacrime cum'è u materiale di basa.U materiale di basa hè divisu in dui lati.Cinta adesiva rullata.

E caratteristiche è usi di a cinta adhesiva sò i seguenti:

1. Impermeable è oliu applicazione: Perchè a cinta di a superficia di a cinta di tela hè coperta cù film di polietilene PE.Dunque, a superficia hè relativamente liscia.Cù funzione waterproof è oil-proof.Per quessa, hè largamente utilizatu in l'aria aperta, cum'è: tappetti appiccicati, pratichi è altri scopi funziunali.
2. Funzione d'identificazione di culore: Perchè u culore di a cinta di tela hè relativamente riccu è a varietà hè cumpleta, pò esse usata in diverse occasioni per distingue è identificà.Simile à l'usu funziunale di a cinta d'avvertimentu.
3. A causa di l'alta viscosità di a cinta di tela, hè largamente utilizata in u layout di tappeti in cabine, per quessa hè ancu chjamatu tape d'esposizione, o tape tape, chì ghjoca u rolu di bundling, costura è splicing.
4. A causa di a so forte forza di sbucciatura è a forza di trazione, a cinta di tela hè largamente usata in l'imballazione pisanti è a sigillatura di grande scala, è certi grandi imprese straniere l'utilizanu più.Per d 'altra banda, pò ancu ghjucà a funzione anti-furtu

L'usu magicu di ogni ghjornu di a cinta adhesiva

A cinta aduprata hè aduprata in più di a fissazione di catifa, reparazione di fontaneria, etc. In fatti, hà sempre assai usi nascosti chì ùn sò micca stati scuperti da noi.L'editore seguente hà da sparte solu l'usu quotidianu di a cinta adhesiva.
1. Anti-usura
Strappate a cinta adhesiva in pezzi chjuchi è appiccicate sottu à e gambe di a sedia.Puderà impedisce à u pianu da esse scratched.In listessu modu, se pensate chì a sola hè troppu slippery, pudete appiccicà un pocu di cinta adhesiva per impediscenu slipping.
2. marcà
Quandu viaghjate, appiccicà a cinta adhesiva nantu à a valigia pò aiutà à identificà rapidamente i nostri bagaglii.E caratteristiche di a cinta adhesiva si strappanu senza residue ponu assicurà chì u bagagliu hè sempre pulitu dopu à strappare.
3. Fate una tavola plegable
Tagliate a cunchiglia di cartone in sei forme idèntiche è appiccicate per fà una tavola plegable.
6. Riparate i scarpi
A testa di i scarpi hè u locu induve hè più faciule per rompe.Aduprate a cinta adhesiva per imbulighjate a testa di scarpi stretti, chì pò esse usata invece di a testa di scarpi mancanti.


Tempu di post: 20-May-2022