• sns01
  • sns03
  • sns04
A nostra vacanza CNY principiarà da u 23 di ghjennaghju.à u 13 di ferraghju, sè vo avete qualchì dumanda, lasciate un missaghju, grazie !!!

nutizie

Da u 3 di lugliu di u 2021, l'"Ordine Limitu di Plastica" europeu hè ufficialmente implementatu!

U 24 d'ottobre di u 2018, u Parlamentu Europeu hà passatu una pruposta larga chì pruibisce l'usu di prudutti di plastica unicu usu cù un numeru eccessiva di voti in Strasburgu, in Francia.In u 2021, l'UE pruibisce l'usu di prudutti di plastica dispunibuli cù alternative, cum'è paglia di plastica, tappi per l'orecchie dispunibuli, piatti di cena, etc. Da a data di effettu di a prohibizione, tutti i Stati membri di l'UE anu da passà in casa in dui anni.A regulazione assicura chì a prohibizione sopra hè implementata in u paese.I media europei l'anu chjamatu "l'ordine plasticu più restrittivu in a storia".Unastro d'imballaggio biodegradabileserà una bona scelta per l'imballu.

L'origine di u"ordine limite di plastica"

In l'ultimi 50 anni, a produzzione è u cunsumu di plastica glubale anu aumentatu di più di 20 volte, da 15 milioni di tunnellate in u 1964 à 311 milioni di tunnellate in u 2014, è hè stimatu chì duppià di novu in i prossimi 20 anni.

L'Europa pruduci circa 25,8 milioni di tunnellate di rifiuti plastichi ogni annu, solu menu di 30% di i rifiuti plastichi seranu riciclati, è i residui plastichi restanti s'accumulanu in u nostru ambiente di vita sempre più.

L'impattu di i rifiuti plastichi nantu à l'ambiente ecologicu europeu, in particulare l'articuli dispunibuli (cum'è sacchetti, cannucce, tazzi di caffè, buttigli di bevande è a maiò parte di l'imballaggi alimentari) hè in crescita gradualmente.In u 2015, 59% di e fonti di rifiuti plastichi di l'UE venenu da imballaggi (cum'è mostra in a figura sottu).

figure di rifiuti di plastica di imballaggio

Prima di u 2015, i Stati membri di l'UE anu utilizatu più di 100 miliardi di sacchetti di plastica ogni annu, di i quali 8 miliardi di sacchetti di plastica scartati sò stati gettati in mare.

Sicondu stimi di l'UE, da u 2030, i danni causati da i rifiuti plastichi à l'ambiente europeu ponu ghjunghje à 22 miliardi d'euros.L'UE deve aduttà i mezi legali per cuntrullà a contaminazione ambientale di i prudutti di plastica.

Dapoi u 2018, l'Unione Europea hà publicatu una pruposta di "divisione di plastica", è hè stata rivista in l'anni dopu.Infine hà dichjaratu chì da u 3 di lugliu di u 2021, a produzzione, l'acquistu è l'impurtazione è l'esportazione di tutti i cartoni opzionali è altri materiali alternativi seranu completamente pruibiti.I prudutti di plastica dispunibuli pruduciati include stoviglie di plastica, cannucce, bastoncini di palloncini, tamponi di cuttuni, è ancu sacchetti è imballaggi esterni fatti di plastica decomponibile.

Dopu l'implementazione di a pruibizione, cannucce di plastica, stoviglie, tamponi di cuttuni, piatti, agitatori è palloncini, è sacchetti di imballaggi alimentari in polistirene sò stati tutti in lista negra.Inoltre, tutti i tipi di sacchetti di plastica degradabili oxidativamente sò ancu pruibiti di utilizà.Tali prudutti eranu prima cunsiderati cum'è degradabili in u marketing, ma i fatti anu dimustratu chì e particelle microplastiche prodotte da a descomposizione di tali sacchetti di plastica fermanu in l'ambiente per un bellu pezzu.

I prudutti di fibra, i prudutti di bambù è altri materiali biodegradabili sò diventati sustituti di prudutti di plastica dispunibuli.Dapoi qualchì tempu, ci hè una grande quantità di rifiuti plastichi nantu à e coste di parechji paesi in l'Unione Europea.I dati mostranu chì l'85% di e zone costiere di l'UE anu almenu 20 rifiuti di plastica per 100 metri di costa.A pruibizione emessa da l'UE impone ancu chì e cumpagnie di prudutti di plastica paganu per un travagliu di prumuzione di l'ambiente pulitu è ​​​​a prutezzione di l'ambiente, è u scopu di l'UE hè di rializà chì tutti i prudutti di plastica ponu esse riciclati è riciclati da u 2030.

Introduzione di a cinta di imballaggio biodegradabile:

nastro d'imballaggio biodegradabile 12

Nastro per imballaggio biodegradabile

Caratteristiche di sta cinta di imballaggio biodegradabile:

  • Resistenza à a temperatura finu à 220 ℃, pocu rumore
  • Facile à strappare, forte forza di trazione
  • Anti-static, forte extensibilità, bona permeabilità à l'aria
  • Scrittura, biodegradable, riciclabile
Perchè rimpiazzà a cinta opp tradiziunale?
1. U cambiamentu climaticu globale hà pruduciutu un clima estremu chì hà affettatu seriamente a vita di e persone, per quessa, l'usu di prudutti ecologichi è biodegradabili hè a rispunsabilità di tutti è a cuntribuzione à a sucetà.
2. Cù e restrizioni più dure di l'UE à i sacchetti di plastica chì entranu in vigore u 1 di lugliu di u 2021, i materiali biodegradabili alternativi sò in u focu.Allora avemu lanciatu una cinta d'imballaggio biodegradable ecologica per fà a vita megliu; Forse in un futuru vicinu, u sdoganamentu in Europa pò esse micca pussibule senza cinta d'imballaggio biodegradabile.
3. Sicondu u sopra: Ùn importa micca per l'usu persunale o u cummerciu in grossista, a mità di un passu avanti deve avè un valore più grande è uttene più benefici.

I venditori chì esportanu i prudutti in i paesi di l'UE devenu attentu à i seguenti punti:

1. A causa di a pruibizione europea di plastica, i seguenti prudutti di plastica unicu usu ùn ponu micca esse sbulicati da u 3 di lugliu di u 2021:

  • Tamponi di cotone, stoviglie (forchette, coltelli, cucchiai, bacchette), piatti, cannucce, bastoncini per agitare le bevande.
  • Un bastone utilizatu per cunnette è sustene i palloni, eccettu per i palloni industriali o altri prufessiunali chì ùn sò micca distribuiti à i cunsumatori.
  • Contenituri alimentari fatti di polistirene espansu, vale à dì, scatuli è altri cuntenituri, cumpresi quelli cù e senza tappi.
  • Récipients à boissons et tasses à boissons en polystyrène expansé (communément connu sous le nom de "styrofoam"), y compris les couvercles.

2. In più di pruibisce a vendita di i "prodotti di plastica dispunibuli" elencati sopra, l'Ordine di Restrizzione di Plastica di l'UE impone ancu à i Stati membri di furmulà leggi è regulamenti pertinenti per riduce l'usu di i seguenti "prodotti di plastica dispunibile": coperchi);contenitori alimentari, vale à dì scatuli è altri cuntenituri, cumpresi i coperchi è senza coperchi.

3. In più, i venditori di "prudutti di plastica dispunibuli" venduti nantu à u mercatu duveranu avè una etichetta unificata di l'UE, è indicà chjaramente i seguenti à i cunsumatori: u metudu di eliminazione di i rifiuti chì currisponde à u livellu di i rifiuti di u produttu;pruvuca a prisenza di plastica in u pruduttu, è a dispusizione casuale pò avè effetti negativi nantu à l'ambiente.I prudutti chì devenu esse uniformi è etichette currispondenti

Chì impattu averà l'ordine di restrizzione di plastica nantu à i venditori?

A restrizione hè principalmente destinata à i pruduttori è i distributori di prudutti di plastica dispunibuli, rivenditori di prudutti di plastica dispunibuli, catering (takeaway and delivery), fabbricanti di attrezzi di pesca, fabricatori è distributori di plastica degradabile oxidativamente, è grossisti di plastica.

I venditori anu ancu attentu à u fattu chì e merchenzie mandate à i 27 paesi di l'UE ùn cuntenenu micca prudutti di plastica dispunibuli.Per e merchenzie mandate in Europa, i vinditori pruvate micca di utilizà sacchetti di plastica dispunibuli per imballà e merchenzie, è utilizate imballaggi biodegradabili è riciclabili quant'è pussibule.


Tempu di Postu: Aug-11-2021