• sns01
  • sns03
  • sns04
A nostra vacanza CNY principiarà da u 23 di ghjennaghju.à u 13 di ferraghju, sè vo avete qualchì dumanda, lasciate un missaghju, grazie !!!

nutizie

 Benvenuti à u nostru blog, induve andemu in u mondu maravigliu dinastro di carta kraft.In questu articulu, vi presenteremu à Shanghai New Era Adhesive Products Co., Ltd., un fornitore di nastri adesivi principali, è esploreremu i diversi tipi è applicazioni di a so cinta di carta kraft bianca.Unisciti à noi per amparà perchè stu pruduttu versatile è sustenibile hè diventatu una scelta populari in tutti i settori.

Shanghai New Times Viscose Products Co., Ltd.: 30 anni di eccellenza

 Shanghai New Times Adhesive Products Co., Ltd. hè stata in prima linea in a produzzione è a vendita di cinta adhesiva dapoi u so stabilimentu in u 1990. Cum'è un Fornitore di u fabricatore d'oru, sò cunnisciuti per i so prudutti d'alta qualità, impegnu à a satisfaczione di u cliente è a capacità di furnisce. Stampa OEM è servizii di logu persunalizati.A so linea di nastri include a sempre famosa Kraft Paper Tape.

Capisce a cinta di carta Kraft

 A cinta di carta Kraft hè una cinta multifunzionale fatta di carta kraft bianca cum'è u materiale di basa.Allora applicà un adesivu di amido mudificatu reidratatu o adesivo sensitivu à a pressione.Questa cumminazione crea una cinta forte, affidabile è sustinibule chì pò esse usata in una varietà di applicazioni.

Tipi di biancuNastro di carta kraft

 1. Nastro di carta kraft biancu attivatu da l'acqua:

 Stu tipu hè bisognu di una piccula quantità d'acqua per attivà l'adesivu, chì poi sigillate in modu sicuru u pacchettu.Hà una eccellente aderenza à una varietà di superfici cumpresi cartone, scatula ondulata è carta.Assicura un sigillo inviolabile, facendu adattatu per u trasportu, imballaggio è almacenamentu.

 2. Tape di carta kraft bianca autoadesiva:

 A cinta di carta kraft bianca autoadesiva ùn necessita micca l'attivazione di l'acqua.Veni cun un adesivu sensitivu à a pressione chì simplifica u prucessu di a cinta.Stu tipu hè grande per l'applicazioni veloci è faciuli è hè spessu usatu da a manu, sigillante buste, è altre attività ligere.

Vantaghji è Vantaghji

 1. Forza superiore è durabilità:

 A cinta di carta Kraft offre una forza è una durabilità impressiunanti, assicurendu chì u vostru pacchettu hè sigillatu in modu sicuru mentre in transitu.A so alta resistenza à a lacrime furnisce una prutezzione extra è reduce u risicu di danni o tampering.

 2. Prutezzione ambientale:

 Cù l'impurtanza crescente di a sustenibilità, l'imprese cercanu l'opzioni amichevuli di l'ambiente, è a cinta di carta kraft pò risponde à questi bisogni.Hè fattu da risorse rinnuvevuli è hè biodegradable è riciclabile.A sceltanastro di carta kraftpò aiutà à riduce i rifiuti di plastica è minimizzà a vostra impronta ecologica.

 3. Opportunità di persunalizazione è di marca:

 Shanghai New Times Viscose Products Co., Ltd capisce l'impurtanza di a marca è furnisce servizii di stampa OEM.Cù White Kraft Paper Tape, pudete mostrà u vostru logu di marca è i disinni, assicurendu chì u vostru imballaggio riflette a prufessionalità è l'identità di a vostra cumpagnia.

Applicazioni in diverse industrie

 1. E-commerce è imballaggio:

 A cinta di carta Kraft hè largamente usata in l'industria di e-commerce in forte crescita per e so caratteristiche di forza è di sicurezza.E so proprietà resistenti à a manipulazione furniscenu tranquillità per i venditori è i clienti.Inoltre, l'opzioni di stampa persunalizabili aghjunghjenu un toccu prufessiunale à l'imballu è aumentanu a ricunniscenza di a marca.

 2. Arti è mestieri :

 A cinta di carta kraft bianca autoadesiva hè perfetta per l'amatori di l'artisanat.Ch'ella sia per prughjetti di bricolage, buste di sigillatura, o imballaggi di regali, sta cinta versatile aghjunghjera un toccu creativo à qualsiasi prughjettu.

 3. Cancelleria è materiale d'uffiziu:

 L'imprese è l'individui ponu prufittà da a cunvenzione è l'amichevule ambientale di a cinta di carta kraft in l'applicazioni di ogni ghjornu.Da a sigillatura di buste à l'urganizazione di i schedari, sta cinta hè un cumpagnu affidabile per i vostri bisogni di cartoleria.

 in cunclusioni:

 White Kraft Paper Tape da Shanghai New Times Viscose Products Co., Ltd. hè una scelta di cinta affidabile, sustenibile è versatile.A so forza superiore, l'amichevule ambientale è a stampa persunalizabile facenu a prima scelta per una varietà di industrii.Ch'ella sia una impresa di e-commerce, un artista creativo o un impiegatu, a cinta di carta kraft pò risponde à i vostri bisogni di legame mentre avè un impattu pusitivu in l'ambiente.Cunsiderate sta suluzione innovativa di cinta è unite à u muvimentu versu un futuru più verde.


Tempu di post: Aug-11-2023