• sns01
  • sns03
  • sns04
A nostra vacanza CNY principiarà da u 23 di ghjennaghju.à u 13 di ferraghju, sè vo avete qualchì dumanda, lasciate un missaghju, grazie !!!

nutizie

Avemu spessu aduprànastro a doppia facciain a nostra vita di ogni ghjornu.Ci sò parechji tippi dinastro bifacciale,è diversi tipi anu diverse funzioni.Nastro acrilico bifaccialehè unu di elli.L'acrilicu hè principalmente tutte l'acrilicu.Aduprate questu Thenastro a doppia facciafattu di materiale hènastro acrilico bifacciale.Dopu, l'editore introduverà e caratteristiche è usi dicolla acrilica doppia faccia!

1. Features diNastro adesivo bifacciale acrilico:

1. Nastro acrilico biadesivohà l'effetti di l'impermeabilità, l'absorzione di scossa, a resistenza di u calore, l'insulazione di u sonu, etc., è hà e caratteristiche di una forte aderenza è una bona resistenza à u clima.

2. Nastro acrilico bifaccialehè faciule da tagliate, è hà una bona aderenza à u plasticu, u metale, u legnu, a carta è a superficia di silicone chì ùn sò micca fàciule à appiccicà.

3. Nastro adesivo bifacciale acrilicohà una bona durabilità in ambienti di temperatura alta è bassa, è hà una eccellente adesione à l'energia di a superficia alta è i materiali di superficia bassa.

4. Nastro adesivo bifacciale acrilicoU vetru hà un bonu equilibriu di forza, tack iniziale è forza di taglio.Adesivo acrilico a doppia facciahè resistente à i solventi chimichi, l'umidità è i raghji ultraviolet.

 Nastro a doppia faccia trasparente

Siconda, l'usu dinastro acrilico bifacciale:

1. Furnisce una forza super forte è un rendimentu di sigillatura a prova di polvera per u muru di cortina di vetru durante l'assemblea, è ancu diverse esigenze durante a custruzzione, cum'è l'insulazione termica, sigillatura, cunnessione, strapping, riparazione, marcatura, etc.

2. Ghjoca un bonu rolu di ligame è di fissazione in u trasfurmazioni è l'assemblea di i prudutti digitali, l'apparecchi di casa, i publicità, i segni stradali elettronici, i pannelli LED, etc.

3. Per l'applicazioni di l'automobile, strisce anti-scratch di l'automobile, paraurti, piastre anti-collisione, targhette, piastre flottanti, pedali, è ancu decorazioni interni è esterni è targhette di moto, marcature è sottotitoli.

Cù a diversità di a sucetà è u sviluppu di a scienza è a tecnulugia,nastro acrilico bifaccialehè diventatu un pruduttu indispensabile è occupa una pusizione impurtante in l'industria di a cinta.

 

nastro di schiuma acrilica doppia faccia

Shanghai Newera Viscid Products Co., Ltd hè stata impegnata in a produzzione è a vendita di l'industria di a cinta per quasi 30 anni, chì copre 14 tippi di prudutti, cù più di 100 prudutti, è un sistema di gestione di qualità cumpletu è scientificu.Nastro adesivo bifacciale acrilicohè unu di i prudutti principali di a cumpagnia, cù una forte aderenza è fermezza.​​​​ Se avete qualchì dumanda, sentite liberu di visità u nostru situ web è cuntattateci:tapenewea.com


Tempu di pubblicazione: 27-sep-2021