• sns01
  • sns03
  • sns04
A nostra vacanza CNY principiarà da u 23 di ghjennaghju.à u 13 di ferraghju, sè vo avete qualchì dumanda, lasciate un missaghju, grazie !!!

nutizie

Avete mai dumandatu cumu utilizà tutti i nastri di carta in a vostra cullezzione di artighjanali?

Eccu alcuni modi per adupràCinta decorativa Washi:

1 、 Decorate Pagine di Journal

 

Tape Decorative Washihè una bella manera di aghjunghje alcune decorazioni veloci à a pagina di u ghjurnale.L'aghju utilizatu per ligà i temi di culore inseme à longu i lati di a pagina è li superpone l'un à l'altru per ottene un effettu collage assai simplice.

Pudete taglià uwashi tapein bordi puliti o strappala per ottene una bella apparenza di bordu ruvido.Cù solu un pezzuwashi tape,pudete facilmente aghjunghje belli culori à a pagina di u ghjurnale.

2 、 Crea marcatori di pagina è tabulazioni

Pudemu plegà un pezzu di cinta di carta nantu à a cima di u fogliu di carta per fà chì si appiccicà ligeramente da a cima di u ghjurnale.

Per qualchì cuntenutu sustantivu, ci sò alcuni passi per creà tabulazioni di pagina.U primu passu hè di appiccicà a cinta di carta nantu à carta grossa o carte.U prossimu passu hè di taglià l'etichetta.Pudete aduprà forbici per taglià sè stessu, o se pensa à fà assai, pudete cunsiderà l'usu di taglioli TAB. Allora, vi vede una seria di belli etichette chì sò perfettamente cumminati cù uwashi tapeAduprate per decorate a vostra carta di ghjurnale.Se utilizate una cinta di carta ordinaria, pudete ancu scrive sopra.

 

3、Secure Tip-in Journaling Cards

A carta di ricordu di u ghjurnale pò esse aghjuntu assai bè à a pagina di u ghjurnale.Pudete aghjunghje un ghjurnale privatu quì sottu, incolla e foto o solu aduprà cum'è una decorazione extra.Basta à aghjunghje un pezzu di cinta di carta da i dui lati di a carta è plegà aperta.

4 、 Crea Neat Edges

Se u vostruwashi tapehè veramente appiccicosa, pruvate à toccu cù i pantaloni uni pochi volte per caccià una parte di l'aderenza.Stu vi impediscenu di dannà a pagina di ghjurnale quandu sguassate a cinta.

Dopu, aduprate qualchì penna per disegnà e linee nantu à a pagina, assicuratevi di mette a penna nantu à i duiwashi tapes.A spazzola permette di creà belli linii grossi.

Infine, sbuchjate cù cura a cinta di carta per revelà i bordi carini è puliti.Aghju aduprà a pagina per piglià note, ma questu hè assai efficace per ogni tipu di diffusione di ghjurnale.

5 、 Decorate Gift / Journaling Tags

Per questu prughjettu, avete bisognu di qualchì rigalu di culore solidu o tag di bagaglii, è qualchì cinta di carta. Pudemu imbulighjate l'etichetta cù cinta è aghjunghje altre stickers decorativi.Questi ponu esse aduprati cum'è tag di rigalu o carte di diari post-it.Pruvate diverse strisce di carta per ottene combinazioni infinite.

 

6 、 Decorate i vostri Notebooks

Avete qualchì librettu ordinariu per urganizà ?Questu hè un prughjettu assai veloce è interessante chì hà da scopu di rinvià u vostru laptop à a vita. In uni pochi di minuti, averete un notebook bellu decoratu chì hè cumpletamente unicu per voi.

 


Tempu di Postu: Dec-05-2020