• sns01
  • sns03
  • sns04
A nostra vacanza CNY principiarà da u 23 di ghjennaghju.à u 13 di ferraghju, sè vo avete qualchì dumanda, lasciate un missaghju, grazie !!!

nutizie

U più cumunimenti utilizatu in a nostra vita di ogni ghjornu hè u scotch tape, chì hè aduprata per sigillà certi scatuli, sacchetti, etc., per ottene un effettu di sigillatura.A cinta di foglia di cobre hè raramente usata, ma hè essenziale.Allora chì hè a cinta di foglia di rame?In chì manere pò esse usatu?Fighjemu un ochju inseme !

1. Chì ghjè a cinta di foglia di ramu ?

caratteristica per a cinta di foglia di rame

A cinta di foglia di rame hè un tipu di cinta metallica, aduprata principalmente in schermatura elettromagnetica, schermatura di signali elettrici è schermatura di signali magnetici.A schermatura di u signale elettricu si basa principalmente nantu à l'eccellente conducibilità di u ramu stessu, mentre chì a schermatura magnetica richiede una cinta di foglia di rame.Materiale conduttivu di superficia "nichel" per ottene l'effettu di a schermatura magnetica, per quessa hè largamente utilizatu in i telefunini, i computer notebook è altri prudutti digitali.

A cinta di foglia di rame hè divisa in un revestimentu adesivo unilaterale è un revestimentu adesivo à doppia faccia.I nastri di foglia di rame rivestiti unilaterali sò divisi in nastri di foglia di rame monoconduttore è nastri di foglia di rame à doppia conduttore.A cinta di foglia di rame unicu cunduttore significa chì a superficia rivestita ùn hè micca cunduttiva, è solu l'altru latu hè cunduttivu, per quessa hè chjamatu cunduttore unicu significa cunduttivu unilaterale;A cinta di foglia di rame à doppia conduzzione significa chì a superficia rivestita di gomma hè cunduttiva, è u ramu da l'altra parte hè ancu cunduttivu, per quessa hè chjamatu doppia conduzzione chì hè cunduzzione à doppia faccia.Ci sò ancu nastri di foglia di rame rivestiti cù adesivi à doppia faccia chì ponu esse trasfurmati cù altri materiali in materiali composti più caru.U fogliu di cobre rivestitu cù adesivo à doppia faccia hà ancu dui tipi di superfici adesive: conduttive è non-conductive.I clienti ponu secondu e so propiu bisogni di conduttività Per sceglie.

2. In chì spazii ponu esse usatu a cinta di foglia di cobre?

   Cinta di foglia di rame utilizata per l'anellu poli Cinta di foglia di rame utilizata per u produttu elettronicu

1. Usu di a visualizazione di cristalli liquidi: I pruduttori è i mercati di cumunicazione generalmente utilizanu fogli di ramu per incollà i prudutti elettronichi, cumpresi TV LCD, monitors di computer, tablette, prudutti digitali, etc., principalmente per eliminà l'interferenza elettromagnetica è assicurà l'usu normale di i prudutti.

2. Riparazione di u telefuninu è l'usu di schermatura di u telefuninu: Perchè a cinta di foglia di ramu hà e caratteristiche di schermatura di signale elettricu è schermatura di signale magneticu, alcuni strumenti di cumunicazione cumunimenti usati ùn sò micca adattati per l'usu in occasioni speciale.Dopu un trattamentu speciale, ponu esse purtati in occasioni speciali.

3. L'usu di slices punching: attellu di fabbrica à grande scala di solitu usanu materiali di foglia di ramu per fabricà prudutti, è usanu fustellatura di cinta di foglia di rame per fà fette è applicà à a produzzione.Questu hà da migliurà assai l'efficienza di a produzzione è riduce i costi di produzzione, chì hè economicu è praticu.

4. L'apparecchi elettronichi digitali sò largamente utilizati: a cinta di foglia di rame hè usata in i giunti di i tubi di l'aria condizionata cintrali, i cappucci, i frigoriferi, i riscaldatori d'acqua, etc. Hè ancu adattatu per a trasmissione d'alta freccia in i prudutti elettroni di precisione, l'equipaggiu di l'informatica. fili è cables, etc. Si pò isolà interferenza onde elettromagnetica, resiste à a temperatura alta è impedisce a combustione spontanea.Hè utilizatu in i telefuni mobili, l'urdinatori notebook, l'apparecchi elettronichi è altri prudutti digitali.Dunque, l'usu di a cinta di foglia di rame hè sempre assai estensivu.


Tempu di Postu: Dec-14-2021