• sns01
  • sns03
  • sns04
A nostra vacanza CNY principiarà da u 23 di ghjennaghju.à u 13 di ferraghju, sè vo avete qualchì dumanda, lasciate un missaghju, grazie !!!

nutizie

Comu tutti sapemu, ci sò parechji tippi di nastri, cum'è a cinta d'imballaggio bopp, a doppia faccia, a cinta di rame, a cinta d'avvertimentu, a cinta adhesiva, a cinta elettrica, a cinta washi, a cinta di maschera ... ecc.Trà elli, u washi tape è u masking tape sò relativamente simili, cusì parechji amichi ùn ponu vede a diffarenza trà i dui.Allora chì hè a diffarenza trà a cinta di carta è a cinta di maschera?

Washi tape:
In cunfrontu cù nastri ordinali, usa carta giapponese cum'è materiale di basa, è a superficia hè cambiata in carta.A carta hè morbida è adatta per copre l'attrezzatura sportiva, parti di gomma è plastica è cantieri di custruzzione, decorazione interna è esterna, spraying di decorazione è pittura.In ogni casu, perchè a viscosità ùn hè micca forte, ùn ci sarà mai un residu di cola dopu a strappa.Pò stampà cum'è dumanda di u cliente.

Washi Masking Tape stampatu 4

Cinta di mascheratura:
A cinta di mascheratura hè una cinta adesiva in forma di rotulu fatta di carta di mascheratura è di cola sensibile à a pressione cum'è e materie prime principali.Hà un culore diversu per a vostra riferenza.A viscosità hè moderata, è hà una bona aderenza è schermu à a maiò parte di e superfici lisce.Hè còmuda, veloce è bella per decorate in parechji lochi o case high-end.

nastro di maschera coloratu

A diffarenza trà i dui:
Washi tape:
1. Washi tape pò sustiniri l 'effetti di l 'acqua Hejia, dimethylbenzene, Tianna acqua, etc., è washi tape pò impedisce degumming, decolorization, è a carta sustrato hè molle.
2. A so resistenza temperatura pò ghjunghje sin'à 110 °.
3. Washi tape hè dispunibule in parechji culori, è u so materiale di basa principale hè u paper washi.
4. Viscosità moderata, bona aderenza è schermatura à a maiò parte di e superfici lisce, curve o anguli, bona workability, è pò esse sguassate rapidamente dopu l'usu senza lascià alcun residu di cola.

Cinta di mascheratura:
1. A cinta di maschera hè generalmente aduprata per a maschera è a prutezzione in a pittura spray, u revestimentu di pittura di coccia, a pelle, a calzatura, l'industria elettronica, etc., è hè generalmente strappata dopu l'usu.
2. U materiale di basa di a cinta di maschera hè a carta di maschera è a cola sensible à a pressione.
3. Hà una alta capacità di ligame è resistenza à i solventi chimichi.
4. Ghjoca un rolu assai bonu in diverse pusizioni è imballaggi, hà una bona prestazione di prutezzione per l'aderenti, è hà una bona copertura è prutezzione.


Tempu di Postu: Apr-28-2022